וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה מאיים: נתקוף ספינות בדרכן לישראל

בעצרת המרכזית לציון יום השנה העשירי לנסיגת צה"ל מדרום לבנון, שיגר מזכ"ל חיזבאללה איום ברור לעבר ישראל. נסראללה אמר לבאי העצרת כי אם יוחלט במלחמה עתידית להטיל מצור על חופי לבנון, יתקוף ארגונו כל ספינה צבאית, אזרחית או מסחרית שתעשה דרכה לחופי ישראל

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה אמר אמש (שלישי) כי בכל מלחמה שתהיה בעתיד, יתקוף ארגונו ספינות אשר יעשו את דרכן לנמלי ישראל באם אלו יהיו ספינות צבאיות, אזרחיות או מסחריות. "אם תשימו את החופים שלנו תחת מצור בכל מלחמה קרובה, אני אומר שכל ספינה – צבאית, אזרחית ומסחרית, שתעשה את דרכה לחופי פלסטין תותקף בידי לוחמי ההתנגדות האיסלמים". מזכ"ל חיזבאללה אמר את הדברים בעצרת המרכזית לציון יום השנה העשירי לנסיגת צה"ל מדרום לבנון, שנערכה ברובע הדרומי של ביירות, הדאחיה.

העיתון הלבנוני "א-ספיר" דיווח כי חיזבאללה תרגל אתמול השתלטות על מוצב ישראלי בדומה להתקפה שקדמה לחטיפת שני חיילי צה"ל, אהוד גולדווסר ואלדד רגב, בשנת 2006. בתרגיל השתתפו כוח צבאי של חיזבאללה וצפו בו שר החקלאות מטעם חיזבאללה, חוסיין אל-חאג' חסן, ראשי ערים ומנהיגים פוליטיים מקומיים.

בתום התרגיל, שארך 90 דקות, אמר השר אל-חאג' חסן כי לבנון נחושה להשיב לעצמה את תהילתה "בכוח הצבא וההתנגדות ובאמצעות כוננות של אותם כוחות שהתחזקו מאז מלחמת לבנון השנייה שאירעה בקיץ 2006". הוא הבטיח עוד כי חיזבאללה ימשיך להגן על לבנון "בלי היסוס וחשש. מי שצריכה לחשוש היא ישראל".

ביום שישי אמר בכיר חיזבאללה ומפקד גזרת הדרום בארגון, נביל קאוק, כי אלפי לוחמי הארגון פתחו באימון בדרום לבנון שייערך במקביל לאימון של צה"ל. קאוק קרא לפעילי הארגון "להישאר בשיא הכוננות בתגובה לתרגילים הישראלים". הוא ציין עוד כי "אלפי הלוחמים של חיזבאללה לא יגיעו לקלפי להצביע בבחירות המוניציפאליות ביום ראשון בשל הכוננות".

עדכון ראשון: 22:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully