וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה: הברחת הנשק ללבנון מאיימת על האזור

נשיא ארה"ב נפגש עם ראש ממשלת לבנון חרירי ודן עימו בהברחות הנשק, בגרעין האירני ובתהליך המדיני. חרירי: "השעון מתקתק והזמן נגדנו. כישלון מדיני יוליד אלימות נוספת"

רויטרס

(צילום: רויטרס. עריכה: גדי וינסטוק)

נשיא ארה"ב ברק אובמה וראש ממשלת לבנון סעד חרירי נועדו הלילה (שלישי) בוושינגטון, במהלך ביקורו הרשמי הראשון של ראש הממשלה הלבנוני בארה"ב.

בהודעה שמסר הבית הלבן בתום פגישתם, נאמר כי השניים דנו בהברחות הנשק מסוריה ללבנון. "הנשיא הדגיש את האיום הנגרם מהעברת נשק אל תוך לבנון, והתייחס גם למאמצים שנועדו לגרום לאירן למלא אחר התחייבויותיה הבינלאומיות", נאמר בהודעה. השניים דנו גם חיזוק ריבונותה של לבנון.

סוכנות הידיעות הצרפתית דיווחה שחרירי התייצב לאחר הפגישה בפני העיתונאים ואמר כי הזהיר את אובמה במהלך הפגישה מפני "תסכול גובר" בקרב המדינות הערביות בשל התהליך המדיני התקוע.

"השעון מתקתק והזמן פועל נגדנו", אמר חרירי."הצבעתי בפני הנשיא על הספקנות המתפשטת בין המדינות הערביות בנושא המדיני. שלא יהיה לאיש ספק. כישלון יטפח עוד קיצוניות ויוליד אלימות נוספת".

חרירי אישר כי שני המנהיגים דנו בהעברות הנשק אל תוך לבנון, אך הכחיש את האשמות ישראל לפיהן הועברו טילי סקאד לידי חיזבאללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully