וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"מרגלים" האמריקאים התארסו בכלא האירני

שניים משלושת המטיילים האמריקאים שנעצרו באירן בחשד לריגול התארסו לאחר 10 חודשים במעצר. אמותיהם סיפרו ששיין באואר הציע נישואים לשרה שורד באמצעות טבעת שהכין מחוטי חולצתו

שיין באואר ושרה שורד, שניים משלושת המטיילים האמריקאים העצורים באירן בחשד לריגול, התארסו בבית הכלא בטהרן. כך סיפרו היום (שני) אמותיהם, שביקרו אותם בשבוע שעבר.

בראיון לתכנית "בוקר טוב אמריקה" ברשת ABC, אמרה אימו של באואר כי הוא הציע נישואין לחברתו שרה שורד באמצעות טבעת שהכין מחוטים של חולצתו. "הם עומדים להתחתן ברגע שהם יהיו חופשיים", אמרה נורה שורד. "הם מאוהבים במשך תקופה ארוכה. זה כבר נמשך, והם שאלו את סינדי ואותי אם זה יהיה בסדר שהם יתחתנו. זה כמובן בסדר. אנו שמחים להיות יחד משפחה", סיפרה שורד.

שורד חזרה לפני מספר ימים מביקור בטהרן עם סינדי היקס, אמו של שיין באואר, ולורה פטאל, אמו של ג'וש פטאל. באואר, בן 27, שרוד, בת 31, ופאטל, בן 27, נעצרו בחשד לריגול לאחר שנכנסו לשטח אירן בקיץ האחרון. הם טוענים שעברו את הגבול בטעות במהלך טיול בצפון עירק. טרם הוגש נגדם כתב אישום.

לדברי האמהות, שיין הציע לשרה נישואין בזמן שהיו באזור ההתעמלות בבית המעצר, וג'וש יהיה השושבין בחתונה. ג'וש ושיין כלואים בנפרד משרה. בשבוע שעבר היא סיפרה כי הבדידות היא הדבר הקשה ביותר עבורה במסגרת המעצר. אמה סיפרה כי שרה נראתה רזה, אך אמרה שהשלושה דואגים להתעמל ו"דואגים זה לזה".

האמהות חזרו מטהרן ללא תשובה לגבי שחרור יקיריהן, אך אתמול אמר שר המודיעין של אירן היידר מוסלהי, כי ישנה אפשרות לדון בעסקת חילופי אסירים עם ארצות הברית, כשוושינגטון תעשה מחווה הומניטרית כלפי אזרחים אירנים הנמצאים במעצר בארצות הברית, בדומה למחווה שאירן עשתה כלפי האמהות בשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully