וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע מחוף לחוף על סקייטבורד?

צעיר אמריקאי שאיבד את אביו באפגניסטן החליט לצאת למסע לזכרו לרוחב ארה"ב, עם לא פחות ולא יותר מסקייטבורד פשוט, אותו ידחוף בעזרת רגל אחת - הכל למען גיוס כסף לחיילים פצועים

כמה רחוק תלכו או תתגלגלו למען זכרונו של קרוב שנפל? צעיר אמריקאי בן 21 ממדינת וירג'יניה החליט לעשות את המירב שיש ביכולתו ויצא אמש (ראשון) למסע בן 5,148.8 קילומטרים לרוחב ארה"ב בעזרת הסקייטבורד שלו, זאת לזיכרונו של אביו, שנהרג באפגניסטן וחיילי המבצעים המיוחדים של ארה"ב.

הצעיר, שיין קרלסון, עזב את ביתו בוירג'יניה ביץ' במטרה לגייס כסף לחיילים פצועים למופת אביו הנופל, שהיה קבלן של ה-CIA, כך דווח בעיתונות המקומית. קרלסון האב נהרג באוקטובר 2003 במהלך מארב בשקין שבאפגניסטן ושיין ציין כי "כל הפעולה היא באמת בשביל החיילים ולזכרונו של אבי".

לאחר שעזב את ביתו החל שיין את מסעו "מחוף לחוף" על הסקייטבורד שברשותו, שבכוונתו לעצור בבסיסים צבאיים לאורך הדרך. את שיין ילוו ויתמכו ארבעה מחבריו שייסעו מאחוריו ברכב בו מצרכים וציוד קמפינג ללילות שיעברו בדרכים. "אנחנו הולכים לעשות את זה. אין פה שאלות", אמר רגע לפני היציאה.

קרלסון משער כי במהלך הטיול המפרך, יאלץ להשתמש בלפחות שמונה סקייטבורדים מסוג "לונגבורד", תשעה סטים של גלגלים ומספר זוגות נעליים, אך הוא משוכנע כי יגמע כ-80 קילומטרים בכל יום וייגיס לפחות כ-25,000 דולרים עבור ארגון מיוחד התומך בחיילים המבצעים המיוחדים ובמשפחותיהם. על פי חישוב קל עולה כי שיין יסיים את המסע המפרך בעוד יותר מחודשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully