וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדרות האליזה בפריז הפכו לגינה פורחת

החקלאים הצרפתים הביאו את ניחוח הכפר לעיר הבירה פריז והפכו את שדרת האליזה המפורסמת לשדה ענק. החקלאים מקווים לעורר עניין במקצוע שלהם ובמצוקותיהם הכלכליות

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

השדרה המפורסמת ביותר בפריז הפכה בן לילה לחוות ענק פורחת במסגרת אירוע של איגוד החקלאים הצעירים בצרפת שביקשו להביא ניחוח כפרי לעיר הבירה. כשני מיליון מבקרים צפויים ליהנות מהמאורע המלבב המשתרע לאורך לאורך 1.2 קילומטרים מקשת הניצחון לכיוון הפלאס דה לה קונקורד. הם יזכו לשמוע הסברים על 150 מיני העצים, צמחים ופרחים המוצגים לראווה, ומהחיות החווה שהגיעו להופעת אורח.

השאנז אליזה הפך לגינה ירוקה. רויטרס
הו שאנז אליזה. 150 מיני צמחים נשתלו לאורך השדרה/רויטרס

החקלאים אף מקווים להדגיש את המצוקות הכלכליות אליהן נקלעו בעקבות הירידה במחירי התוצרת החקלאית ולשפר את התדמית הציבורית שלהם, לאחר שעלו לכותרות בעקבות ההפגנות ההמוניות ששיתקו את פריז.
"זה נועד ליצור מחדש קשר עם הציבור לגבי המקצוע שלנו ומה שהם רוצים ממנו", אמר ל-BBC וויליאם וילאנב, נשיא איגוד החקלאים הצעירים, המאגד 55,000 חקלאים מתחת לגיל 35.

השאנז אליזה הפך לגינה ירוקה. רויטרס
על המהפך הירוק אחראי האמן גד ווייל/רויטרס

את המהפך הלילי של השדרה עיצב האמן גד ווייל, ששתל 150,000 צמחי ירקות, פירות, דגנים, ועצים. זאת לא הפעם הראשונה שווייל משלב בין אמנות לחקלאות בפריז. לפני 20 שנה הוא הפך את השדרה המפורסמת לשדה חיטה גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully