וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"על המוסלמים בצבא ארה"ב לירות בעמיתיהם"

מטיף קיצוני בתימן קרא למוסלמים המשרתים בצבא ארצות הברית לפעול בדרכו של החייל האמריקאי נידאל חסן ולהרוג את עמיתיהם. המטיף, אנואר אל אוולאקי הוא אחד המבוקשים הבכירים ביותר בארה"ב

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: דורון שטיין)

מטיף מוסלמי קיצוני קרא לכל המוסלמים המשרתים בצבא ארצות הברית ללכת בדרכו של מייג'ור (רב סרן) נידאל חסן ולירות בעמיתיהם. בסרטון וידאו שהפיץ ארגון אל קאעדה ופורסם גם באתר ארגון SITE שעוקב אחרי ארגוני טרור, נראה אנואר אל-אוולאקי אומר "מה שנידאל חסן עשה הוא הירואי. אני קורא לכל המוסלמים המשרתים בצבא ארצות הברית ללכת בדרכו. נידאל חסן הוא אחד התלמידים שלי וזה גורם לי כבוד".

בנובמבר האחרון פתח חסן באש בבסיס חיל אוויר בטקסס והרג 13 בני אדם. "הוא הרג חיילים אמריקאים בדרכם לאפגניסטן או לעירק" אמר אוולאקי על חסן, אמריקאי ממוצא פלסטיני. הוא "הגן על האומה שלו".

המטיף גם הגן על מעשיו של עומר פרוק עבדול מוטאלב, הצעיר הניגרי המואשם בניסיון לפוצץ מטוס חברת תעופה אמריקאית בדרכו לדטרויט בחג המולד. המבצע היה "מאוד מוצלח למרות שהוא אפילו לא הרג אף אחד", הוא אמר.

אוולאקי הוא אזרח אמריקאי ממוצא תימני השוהה בתימן. לפני כחודש פורסם כי הממשל האמריקאי הוא אישר ל-CIA באופן נדיר להרוג אותו. זאת מכיוון שהוא אינו רק מטיף להתקפות נגד ארצות הברית, אלא גם נוטל בהן חלק. "הסיכון שאוולאקי מהווה למדינה הזאת כבר לא מוגבל למילים, הוא החל להיות מעורב בתכניות", אמר גורם אמריקאי ל"ניו יורק טיימס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully