וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומבינה של דוכסית: כסף עבור גישה לנסיך

שרה פרגוסון, גרושתו של הנסיך הבריטי אנדרו, נפלה קורבן לתרגיל עוקץ של עיתון. פרגוסון צולמה כשהיא מבקשת חצי מיליון ליש"ט, בתמורה לגישה לנסיך

הדוכסית מיורק שרה פרגוסון זכתה היום (ראשון) לכותרות בתקשורת הבריטית, וכמו במקרים קודמים, היא בוודאי היתה מעדיפה למחוק אותן. העיתון הבריטי "ניו אוף דה וורלד" הפיל את פרגוסון בתרגיל עוקץ בו הציעה גישה לגרוש שלה הנסיך אנדרו תמורת חצי מיליון ליש"ט. העיתון פרסם צילומי מצלמה נסתרת שצולמו על ידי עיתונאי שהתחזה לנציג חברה הודית המציע לה עסקה רווחית.

בצילומים נראית פרגוסון כשהיא מסכימה לתשלום של 40 אלף דולר במזומן ואומרת "תדאג לי ואני אדאג לך". לדברי העיתון, הנסיך אנדרו, המשמש נציג מסחרי של בריטניה, לא ידע על התנהלות גרושתו. אולם בצילומים נראית פרגוסון, שהחברה שלה נסגרה בעקבות חובות של 650,000 ליש"ט, אומרת "אנדרו אמר לי, 'תגידי לו 500,000 ליש"ט'".

פרגסון אף התלוננה על קשייה הכלכליים ואמרה כי אין לה כסף מאחר שלפי הסכם הגירושין היא מקבלת רק 15,000 ליש"ט לשנה, לעומת הנסיכה דיאנה שקיבלה 20 מיליון. "יש לי את הלב הגדול ביותר אבל יש לי אפס כסף", אמרה פרגוסון. "כרגע הילדים שלי משלמים עבורי. יש להם קרן נאמנות מאנדרו והם משלמים עבורי".

לדברי העיתון, הכתב נפגש עם פרגוסון פעמיים במהלך החודש האחרון. בפגישות הללו הדוכסית טענה כי בעלה לשעבר מתקשר אליה "חמש פעמים ביום", וטוענת : "אנחנו הזוג הגרוש המאושר ביותר בעולם". לדבריה, אנדרו מעולם לא קיבל כסף והוא "לבן יותר מלבן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully