וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לתושבי ברצלונה נמאס לראות תיירות בביקיני

ראש עיר החוף שבצפון ספרד פתח בקמפיין נגד התהלכות ברחובות בבגדי ים בלבד. "לא מדובר במעשה לא חוקי או אסור, זה פשוט לא תרבותי", אומרים בעירייה

רשויות העיר ברצלונה בספרד החליטו לשים קץ לתופעה לפיה מיליוני התיירים המבקרים בעיר מדי שנה מתהלכים בעיר כשהם לבושים בבגדי הים לאחר ששבו מחוף הים. לשם כך, פתחו הרשויות בקמפיין שמטרתו לשכנע את התיירים לעטות בחזרה את בגדיהם עם צאתם מהחוף. "אנחנו רוצים לגרום לאנשים להבין שזו גישה שאנחנו לא אוהבים", אמר דובר העירייה, "לא מדובר במעשה בלתי חוקי או אסור, אבל אנחנו חושבים שזה לא מתורבת ללכת בבגד הים בלבד ברחובות".

הרשויות בעיר החוף שבצפון מזרח ספרד פרסמו כרזות עליהן צוייר זוג לבוש בבגדי ים – עליו סומן פס אדום, ולצידו ציור של זוג לבוש כהלכה וללא הפס האדום. "בשבועות הקרובים נתלה את הכרזות בתחנות הרכבת התחתית, על גבי אוטובוסים ובכל השטחים הציבוריים", הוסיף הדובר. "ראש העיר שלח מכתבים לבתי עסק, מלונות, ברים ומסעדות. במכתב הוא מעודד את בעלי העסקים להדביק את הכרזות לקירות המבנים שבבעלותם".

עם זאת, לעירייה אין נתונים מדויקים באשר למספר בני האדם שמתהלכים ברחובות העיר כשלגופם בגדי ים בלבד. חוף הים והאטרקציות התיירותיות בבירת חבל קטלוניה מושכים אליהם מיליוני תיירים מדי שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully