וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי התקלות, מטאליקה הצליחה גם להופיע

הופעתה של ענקית הרוק הכבד האמריקאית באיצטדיון רמת גן הגיעה לסיומה. על החגיגה העיבו סדרה של תקלות במערכת ההגברה, שלוו בקריאות בוז צורמות מצד הקהל

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: דורון שטיין)

חלומם הרטוב של המטאליסטים העבריים התגשם אמש (שבת): מטאליקה, ענקית הרוק הכבד האמריקאית, שתחגוג בקרוב 30 שנות פעילות, עלתה על הבמה באיצטדיון רמת גן. הדינוזאורים של ההבי-מטאל, שנושקים לשנות ה-50, ביצעו את מיטב הלהיטים שהכניסו אותם לפנתיאון של הרוק הכבד, בהם One ו-Enter Sandman, בצד שירים מאלבומם האחרון "Death Magnetic".

אולם, על החגיגה העיבה סדרה של תקלות טכניות במערכת ההגברה, ששבקה חיים מספר פעמים במהלך ההופעה: בזמן שהלהקה ניגנה את שירה "Harvester of Sorrow" נפל הסאונד. הלהקה המשיכה לנגן לקריאות בוז של הקהל. לאחר כמה דקות, הסאונד חזר אך מיד נפל שוב. בשלב זה ירדה הלהקה מהבמה אך חזרה כעבור זמן קצר ועמה גם הסאונד, אלא שהוא שוב נפל כעבור מספר דקות, אז שוב החלו קריאות בוז של הקהל, ולבסוף שוב חזר הסאונד.

"אני יודע שיש לנו בעיות, אבל מטאליקה ממשיכה. אני שונא את זה בדיוק כמוכם, אבל מטאליקה לא מוותרת", אמר הסולן ג'יימס הטפילד בניסיון להלהיב את הקהל. "אני יודע שמטאליקה לא היתה כאן הרבה זמן אבל אני מקווה ששום דבר לא השתנה ושאתם באיזור אוהבים את זה כבד. מטאליקה נותנת לכם כבד!".

המופע, שערך כשעתיים וחצי, לווה באבטחה כבדה. עשרות שוטרים, לוחמי מג"ב, סדרנים ומתנדבי משמר אזרחי ערוכים במקום. לאיצטדיון הגיעו אלפי מעריצים, אולם הערכות היו שמספר הצופים יהיה גדול יותר.

כבר בשעות הבוקר צבאו מאות מעריצי הלהקה על שערי אצטדיון רמת גן לקראת פתיחת השערים בשעה 17:30. חלק מהמעריצים הגיעו עם הנץ החמה כדי להתקרב עד כמה שניתן לבמה. גם להקות החימום, אורפנד לנד -High on Fire הגיעו למקום לערוך בדיקת סאונד. חברי מטאליקה עצמם לא הגיעו למקום עד סמוך לשעת המופע.

עדכון ראשון: 20:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully