וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שלושה צעירים שדדו והציתו רכב ברחובות

שלושה צעירים חשודים שפתחו במסע אלים שכלל שוד וונדליזם באזור רחובות. לאחר ששדדו באיומי סכין את מכוניתו של צעיר וניסו לגנוב רכב נוסף שחנה סמוך למועדון בעיר, נתפסו בעודם מנסים להצית את מכונית הצעיר

חבורת צעירים מאזור רחובות חשודים במספר אירועים, בתוכם שוד באיומי סכין, ניסיון גניבת רכב והצתת רכב, זאת לאחר שבמהלך הלילה (שבת) התקבלה תלונה במשטרה מצעיר על כך שרכבו נגנב. לפי דיווחי הצעיר, בעת שעצר ברמזור, פתחו את דלת המכונית שלושה צעירים ובאיומי סכין שדדו את רכבו והשאירו אותו באמצע הרחוב. בעקבות האירוע פתחו במשטרה בסריקות אחר הרכב, אולם לפני שהצליחו לאתרו התקבלה תלונה נוספת של צעירה שדיווחה גם היא על ניסיון גניבת רכבה.

הצעירה סיפרה כי תפסה בחור צעיר בזמן שניסה לגנוב את מכוניתה בשעות הלילה. הצעירה ניגשה לרכבה, שחנה בסמוך למועדון השיבר בעיר, אז לדבריה שלף לעברה הצעיר סכין וברח מהמקום ללא הרכב. השוטרים שהוזעקו למקום פתחו בסריקות אחר הצעיר ושוב, במהלך החיפושים אחריו, התקבל דיווח נוסף, הפעם על מספר צעירים המנסים להצית רכב ליד קיבוץ קבוצת שיבר.

ניידות שהגיעו למקום הבחינו באש ובשלושה צעירים שנמלטו מהמקום ובמקום התפתח מרדף רגלי במהלכו נתפסו שניים מהצעירים – קטין ובגיר, אשר נעצרו והובאו לחקירה. מבדיקה במקום עלה כי המכונית אותה ניסו הצעירים להצית היא אותה מכונית שנשדדה שעות לפני כן ברחובות.

במהלך חקירתם הודה אחד הצעירים בכל האירועים ומהמשטרה נמסר שהשניים יובאו בערב להארכת מעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully