וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפחות 158 הרוגים בהתרסקות מטוס בדרום הודו

מטוס נוסעים שעשה דרכו מדובאי להודו התרסק לאחר שככל הנראה החליק ממסלול הנחיתה אל תוך יער סמוך בדרום המדינה. 158 נוסעים נהרגו, כולם אזרחים הודים. שמונה ניצלו

הקופסה השחורה של מטוס חברת "אייר אינדיה" שהתרסק הבוקר (שבת) בדרום הודו, אותרה סמוך לזירת ההתרסקות. כך דיווחו כלי התקשורת באיחוד האמירויות הערביות. המטוס הקופסה השחורה עשויה לספק ראיות לגורמים שהובילו לתאונה.

לפחות 158 בני אדם נהרגו בהתרסקות, סמוך לשדה התעופה מנגלור בקרנטקה, שם היה אמור לנחות. חברת התעופה אייר אינדיה הודיעה כי כל 166 הנוסעים ואנשי הצוות שהיו על המטוס הם בעלי אזרחות הודית. בכיר בחברת התהעופה הודיע כי המטוס ככל הנראה החליק ממסלול הנחיתה והושלך לתוך יער סמוך בשל רטיבות רבה על המסלול, שנגרמה מגשם כבד.

"לפחות חמישה או שישה בני אדם נלקחו לבית החולים, אך מצבם אינו ידוע" אמר בתחילת האירוע שר המחוז הדרומי קרנטקה. בערוצי הטלוויזיה ההודית דווח כי התרסקות המטוס אירעה סמוך לשדה התעופה באזור מיוער, ככל הנראה משום שהמטוס פספס את מסלול הנחיתה ובשעה זו פועלים אנשי ההצלה בניסיון להוציא את הנוסעים מגוף המטוס, בעודם מנסים להשתלט על אש שפרצה במקום.

"המטוס כנראה פספס את המסלול והתרסק ולפי שידוע לנו האש התלקחה לאחר ההתרסקות", אמר בכיר בצוות האבטחה של שדה התעופה, רוהיט קטיאר.

עדכון ראשון: 07:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully