וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירידה של 20% בהיקף ההזמנות של טיסות לתאילנד

חברת "איסתא" מדווחת על ירידה בהיקף ההזמנות למדינה האקזוטית, בעיקר בקרב הישראלים המבוגרים שנוטים להתרכז בבירה. לעומתם, בקרב הצעירים כמעט לא נרשמו ביטולים

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק)

העימותים האלימים ברחבי תאילנד הביאו לירידה של עד 20% בהיקף ההזמנות של ישראלים לנופש במדינה. כך מסר היום (חמישי) רונן קרסו, סמנכ"ל השיווק של חברת איסתא. לדבריו, "מיום שלישי כשהתחיל הבלאגן התחילו גם הביטולים, בעיקר בקרב האנשים המבוגרים המבקרים המדינה".

לדברי קרסו, ישנם שני מגזרים עיקריים של ישראלים הטסים לתאילנד – הטיילים הצעירים שנוטים לא להישאר בבנגקוק, אלא להמשיך ממנה לאיים הדרום המדינה, או כנקודת יציאה למדינות אחרות בדרום מזרח אסיה. בקבוצה הזו לא רואים פגיעה בהיקף ההזמנות. הקבוצה השנייה היא של אנשים מבוגרים יותר שנשארים בבירה – ושממנה הגיעו מרבית הביטולים. "למזלנו, לא מדובר כרגע בעונת השיא בתאילנד, וזאת בגלל גשמי המונסון", אמר קרסו, "בסך הכול יש ביטולים בשיעור של בין 10% ל-20%", סיכם קרסו.

עם זאת, מחברת אל על המפעילה שש טיסות שבועיות לבנגקוק נמסר לוואלה! חדשות כי אין כל שינוי בלוח הטיסות. "אנחנו לא רואים כל שינוי בהזמנות או גל מסוים של ביטולים וגם לא לחץ מצד נוסעים הנמצאים במדינה להקדים את טיסותיהם", נמסר מהחברה.

בתוך כך, משרד החוץ הישראלי עדכן אתמול את אזהרת המסע לתאילנד, בשל ההסלמה במצב והחשש להידרדרות נוספת. המשרד ממליץ לא להגיע לבנגקוק ולמחוזות בהם הוכרז מצב חירום. הבוקר האריך הצבא בתאילנד בשלושה ימים את העוצר שהוטל על בנגקוק ועל 23 מחוזות נוספים במדינה. זאת לאחר שבמהלך הלילה הוצתו כ-35 בניינים ברחבי הבירה ביניהם בניין הבורסה, בנקים רבים וכן הקניון הגדול ביותר בתאילנד אשר נמצא על סף קריסה כתוצאה מההצתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully