וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתבר שגם מחבלים גולשים בפייסבוק

מה המשותף בין החשוד בניסיון הפיגוע בטיימס סקוור לבין המחבל שניסה לפוצץ מטוס בדצמבר? לשניהם היה חשבון בפייסבוק. ה-FBI: קיימת עלייה בשימוש שעושות קבוצות קיצוניות ברשת החברתית

גם לפייסל שאחזד החשוד בניסיון הפיגוע בטיימס סקוור ולעבדול מוטלב המחבל הניגרי המואשם בניסיון לפוצץ מטוס בדצמבר יש חשבון בפייסבוק ומה- FBI נמסר כי קיימת עלייה בשימוש שעושות קבוצות קיצוניות ברשת החברתית. "רשתות חברתיות מקשרות בין אנשים בעלי דעות דומות, אם למטרות קיצוניות, גיוס או מטרות טרור אחרות", אמר תום אוסבורן ראש מחלקת לוחמה בטרור דרך האינטרנט של ה-FBI לרשת החדשות האמריקאית CBS.

"האינטרנט הוא הבסיס הווירטואלי שעל אל קאעדה לעשות בו שימוש וזאת משום שרבים מהבסיסים הפיזיים שלהם לא קיימים יותר" אמר אוסבורן. "האינטרנט נותן להם תחושה של ביטחון ואנונימיות" הוסיף ואמר עוד כי האינטרנט אידיאלי על מנת למצוא אנשים בעלי דעה דומה "מהביטחון של מחשב ביתך".

לפייסבוק יש מעל 400 מיליון גולשים בעולם והחברה מעודדת את גולשיה לדווח על תוכן שמפר את מדיניות האתר. מפייסבוק נמסר כי למרות שיש לה מדיניות נוקשה נגד תוכן שמקדם ארגוני טרור עדיין ניתן למצוא דפים, במיוחד בערבית, אשר תומכים במחבלים ובהם לא הבחינה המערכת של פייסבוק. עוד נמסר כי החברה מנסה לשמור על "איזון עדין בין חופש דיבור והבעת דעות והשקפות עולם לבין שמירה על סביבה בטוחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully