וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאילנד: "החולצות האדומות" הודיעו על כניעה

בעקבות פריצת כוחות הצבא למתחם המפגינים בבנגקוק הכריזו מנהיגי המפגינים על כניעתם. ארבעה ממנהיגי המפגינים נעצרו. דקות לאחר הכניעה פוצצו המפגינים רימונים

מנהיגי "החולצות האדומות" המפגינים נגד ממשלת תאילנד בעיר הבירה הכריזו הבוקר (רביעי) על כניעה וקראו למפגינים לחזור לביתם ולסיים את ההפגנות. ג'אטופון פרומפן, אחד מהמנהיגים אמר בהודעתו: "אני מתנצל בפני כולכם, אבל אינני רוצה בעוד אבידות. גם אני הרוס". ארבעה ממנהיגי המפגינים, כולל פרומפן, נעצרו על ידי המשטרה.

דקות לאחר נאום הכניעה, התפוצצו שלושה רימונים שנזרקו על ידי המפגינים במתחם ההפגנות. לפחות שני חיילים ועיתונאי קנדי נפצעו כתוצאה מהפיצוץ.

לפחות ארבעה מפגינים ועיתונאי איטלקי נהרגו לפנות בוקר במהלך העימותים עם הצבא. החיילים ירו גז מדמיע ואש חיה לעבר המפגינים בעיר הבירה במהלך התקפה חדשה שערכו על מתחם ההפגנות. עד כה דווח על כ-50 פצועים בקרב המפגינים, ביניהם גם שני עיתונאים זרים.

על פי דיווחי עדי ראייה החיילים נכנסו למתחם המפגינים ופרצו את המחסומים שהונוחו במקום באמצעות כלי רכב משוריינים. עוד דווח כי חיילים ירו לעבר המתחם גם מכבישי המחלפים הסמוכים למתחם. המפגינים ניסו לבלום את כוחות הצבא באמצעות הבערת קירות של צמיגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully