וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבועות חג המים - והפעם גם מהשמים

לאחר כמה ימים של טמפרטורות חמימות במיוחד, מזג האוויר משתנה ומכין לנו חג שבועות נעים במיוחד. המטיילים בצפון עשויים אף להיתקל בטפטופים

חג השבועות עומד בפתח ועמו יום חופש מבורך שיקצר לנו את השבוע. אז מה צופן מזג האוויר ליום החג? הטפטוף הקליל שקיבל הבוקר את פני תושבי הצפון הוא רמז מקדים. הבשורות הטובות הן שלא יהיה שרבי כמו בימים האחרונים. החדשות הקצת פחות טובות הן שצפוי להיות מעונן חלקית ולכן לא נזכה לראות את השמש, שעושה מצב רוח טוב. אבל קצת עננים לא אמורים למנוע מבעדכם מלצאת לטייל וליהנות מטמפרטורות נוחות ביותר.

היום (שלישי) צפוי להיות מעונן חלקית ותחול ירידה ניכרת בטמפרטורות במיוחד בהרים. בנוסף בשעות הבוקר ייתכן המשך לטפטופי הגשם בצפון הארץ. הטמפרטורות היום תהיינה 25 מעלות בתל אביב, 24 מעלות בירושלים, 25 מעלות בחיפה, 37 מעלות באילת ו-27 מעלות בבאר שבע. השירות המטאורולוגי הודיע כי הרחצה בחופי הים התיכון במהלך היממה הקרובה תהייה מסוכנת.

מחר צפויה ירידה קלה נוספת בטמפרטורות והן תהיינה נמוכות מהרגיל בעונה. הטמפרטורות ביום זה צפויות להיות 23 מעלות בתל אביב, 21 מעלות בירושלים, 23 מעלות בחיפה, 34 מעלות באילת ו-21 מעלות בבאר שבע. ביום חמישי לא צפוי שינוי בטמפרטורות וביום שישי צפוי מזג האויר להתחמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully