וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הונה את ארוסתו וגנב ממנה כספים

שירן פיי דניאל מואשם שהתחזה לחולה סרטן ממשפחה אמידה והונה את ארוסתו. האישה שילמה למעלה מ-20,000 שקלים עבור הנאשם ורגע לפני החתונה גילתה שהוא נוכל

כתב אישום בגין מרמה בנסיבות מחמירות הוגש היום (שני) לבית משפט השלום בנתניה נגד שירן פיי דניאל בחשד שהונה אישה תוך התחזות. על פי כתב האישום, דניאל, תושב באר שבע בן 36, הציג את עצמו בפני אישה עמה היה בקשר כאדם משכיל, בן למשפחה אמידה, שגדל בחו"ל ועלה בגפו לישראל על מנת להתגייס לצה"ל שם שירת כקצין ביחידה מובחרת. עוד אמר לאישה כי הוא חולה בסרטן. בנוסף הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

על רקע דבריו הסכימה האישה לסייע לו באופן כספי ובהמשך השניים עברו להתגורר יחד. עם המעבר לדירה משותפת החל הנאשם ללחוץ על האישה שתתחתן עמו עד שהסכימה. במהלך היכרותם של השניים שילמה האישה מעל 20,000 הן כדי לכסות את הוצאותיו של הנאשם לאחר שטען בפניה שכרטיס האשראי שלו נגנב והן עבור הכנות לחתונה. לאחר שכבר שילמה האישה על אולם עבור החתונה וכן על הקייטרינג, שמלת הכלה ובגדים לחתן המיועד, גילתה אחותה כי דניאל מרמה אותה.

בכתב האישום נכתב כי "במעשיו המתוארים לעיל, קיבל הנאשם במרמה בנסיבות מחמירות מהמתלוננת וממשפחתה, כספים וטובות הנאה. הנסיבות המחמירות נעוצות בעובדה שבמשך חודשים רבים יצר לעצמו הנאשם- בהעלאת טענות בכתב, בעל-פה ובהתנהגות מתוחכמת- זהות כוזבת, תוך הבטחה להחזרת הכספים וטובות ההנאה הרבות שניתנו לו ותוך ניצול רגשותיה של המתלוננת אשר סברה כי הוא חולה בסרטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully