וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירים בבנגקוק החלו להתפנות מבתי המלון

אורחים בבתי מלון במרכז בנגקוק מתבקשים להתפנות מחשש להסלמה באלימות בעיר עם סיום שעת היעד שניתנה למפגינים להתפנות מהמאחז שלהם במרכז בירת תאילנד

רויטרס

(צילום רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

אורחים בבתי מלון במרכז בנגקוק התפנו הבוקר (שני) על רקע המשך העימותים בין מפגינים לכוחות הממשלה בעיר הבירה של תאילנד. סוכנות הידיעות "רויטרס" דיווחה כי ברחבי בנגקוק התושבים אוגרים מזון ומצרכים, ובתי מלון מבקשים מהאורחים לעזוב, מחשש להסלמה באלימות לקראת הצהריים (שעון ישראל). זאת לאחר שאתמול הודיעה הממשלה לכ-5,000 אנשי ארגון "החולצות האדומות" המתבצרים באזור המסחרי של העיר להתפנות עד 15:00 (שעון מקומי), או שהם יועמדו לדין.

בתוך כך, מניין ההרוגים בחמשת ימי העימותים עלה הבוקר ל-36, ביניהם, המנהיג הצבאי של המפגינים - הגנרל קאהטייה, שמת מפצעיו בבית חולים לאחר שביום חמישי נורה בראשו בידי צלף צבאי בזמן שדיבר עם כתב של "הניו יורק טיימס".

הבוקר חידשו מנהיגי המפגינים את הקריאות למו"מ עם הממשלה בתיווך גורם נייטרלי. בתגובה אמר דובר ממשלתי כי קודם כל, על המפגינים להפסיק את האלימות כלפי הכוחות. בכך נראה שהדיונים הגיעו למבוי סתום, כשכל צד דורש מהשני להפסיק את האלימות נגדו כתנאי לחידוש השיחות.

הלילה התגברה הלחימה סמוך למאחז המפגינים. לדברי צלם של "רויטרס", רקטה פגעה בקומה ה-14 של אחד המלונות, וגרמה לחילופי אש "מכל צד". כמו כן, התפשטו העימותים למוקדים נוספים בעיר ולערים בצפון המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully