וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מכרו תרופה מסוכנת לאין אונות

המשטרה חושדת כי חברת סמקו הרבס שיווקה מוצר להגברת האון הגברי כתוסף תזונה טבעי וזאת למרות שהוא מכיל תרופה במינון גבוה אשר עלולה לסכן אוכלוסיות מסוימות

נחשפה תרמית לכאורה של חברה לייבוא, שיווק והפצת מוצרים טבעיים ואורגניים. מחקירת המשטרה עולה כי חברת סמקו-הרבס שיווקה מוצר המיועד להגברת האון הגברי בשם "זברה" וכי המוצר שווק כמוצר טבעי למרות שנמצאה בו כמות גדולה של חומר בשם טדנפיל המצוי בתרופות.

הבוקר (שני) פשטה המשטרה על שני מחסנים של החברה באזור המרכז וכן על מפעל של החברה בצפון בו מיוצר תוסף המזון. המשטרה עצרה תושב טייבה בן 39 בחשד לעבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ובעבירה של טיפול רשלני בתרופות ובחומר רעיל. בנוסף מנהלת המפעל בצפון נחקרה ושוחררה בתנאים מגבילים. היום יובא החשוד להארכת מעצרו בבית משפט השלום בכפר סבא.

מחקירה סמויה שביצעה היחידה לחקירות הונאה של המשטרה עולה כי המוצר נמכר ומשווק בבתי מרקחת ובתי טבע בכל הארץ כשהוא משווק כתוסף תזונה טבעי לחלוטין המכיל אצה כחולה. זאת למרות שמבדיקה שערך משרד הבריאות עלה כי המוצר מכיל תרופה במינון גבוה ועלול להיות מסוכן עבור אוכלוסיות מסוימות שישתמשו בו. בנוסף עלה כי החברה משווקת את תוסף התזונה ללא אישור משרד הבריאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully