וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומות בתאילנד: "הישראלים לא מפחדים"

על אף המהומות האלימות בתאילנד שגבו את חייהם של 29 בני אדם במהלך הימים האחרונים, הישראלים לא מפחדים לנסוע לאזור. "לא נרשמה פאניקה של אנשים שרוצים לחזור"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: עידן גוראל)

המהומות בבירת תאילנד שפרצו בחודש שעבר הסלימו במהלך סוף השבוע האחרון כאשר 29 ממתנגדי האופוזיציה נהרגו בעימותים עם הצבא. עם זאת, נראה שמחזות העשן והדם הניגר ברחובות בנגקוק אינם מפחידים את התייר הישראלי וזאת למרות החרפת אזהרת המסע שהוציא משרד החוץ ביום שישי האחרון.

בחברת הנסיעות איסתא, דרכה טסים צעירים רבים למדינות דרום-מזרח אסיה לא מורגשת האטה בהזמנות כרטיסי הטיסה לתאילנד. מהחברה נמסר היום (ראשון) כי הורגשה התעניינות מוגברת של לקוחות. "יחד עם זאת", אומרים בחברה, "לא נרשמה פאניקה ולא פניות של אנשים שרוצים לחזור ארצה באופן מיידי".

הצבא בתאילנד הודיע בצהריים כי לא יטיל עוצר על מוקדי המחאה בעיר הבירה בנגקוק. זאת מכיוון ש"עדיין אין צורך בכך". "אנו חוששים שההשפעה השלילית על הציבור תהיה רבה יותר מהיתרונות", אמר דובר הצבא במסיבת עיתונאים. הממשלה אף הציבה לאנשי "החולצות האדומות" אולטימטום, לפיו על נשים ואנשים מבוגרים לעזוב את המאחז המבוצר במרכז העיר עד מחר אחר הצהריים. כך דווח ב-BBC.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully