וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: פיתה נערה בפייסבוק ורצח אותה

צעיר אוסטרלי מואשם כי פיתה באמצעות הרשת החברתית נערה בת 18 חובבת בעלי חיים להגיע לשמורת טבע מחוץ לסידני - ושם רצח אותה

צעיר באוסטרליה מואשם כי רצח נערה, לאחר שפיתה אותה להגיע לאזור נידח במדינה באמצעות הרשת החברתית "פייסבוק". כך דיווחו היום (ראשון) כלי תקשורת אוסטרליים.

לפי כתב האישום שהוגש נגדו, כריסטופר ג'יימס דנביג, בן 20, פתח חשבון מזויף בפייסבוק ופיתה את נונה בלומסוף, בת 18, להגיע ביום רביעי שעבר לשמורת טבע דרומית לסידני. גופתה של בלומסוף נמצאה ביום שישי.

"על פי החשד, נונה אמרה למשפחתה שהיא הולכת לפגוש שני גברים שעמם יצרה קשר דרך רשת חברתית באינטרנט", נמסר בהודעה מטעם משטרת ניו סאות' וויילס. "המשטרה תטען שהגבר השני שנונה האמינה שהיא עומדת לפגוש לא קיים".

מהחקירה עולה כי בלומנסוף, חובבת חיות נלהבת, חשבה שעומדים להציע לה עבודה חלומית בשירותי החינוך והצלת חיות בר של ניו סאות' וויילס. לטענת המשטרה, הנאשם ברצח פתח חשבון מזויף של הארגון. "הוא אמר שהוא עבד שם ושהוא יוכל להשיג לה עבודה", אמר אביה של בלומסוף.

ככל הנראה, היא חשבה שביום רביעי היא תחל לקבל הכשרה בנושא טיפול בבעלי חיים בטבע. "זה היה חלק מהסיפור לעודד אותה ללכת לשם", אמר חוקר משטרתי. אביה אמר כי רצונה העז לקבל את העבודה היה בעוכריה. "נונה אמרה שאם היא לא תלך היא תאבד את העבודה, וזאת היתה העבודה החלומית שלה", הוא סיפר. "אז היא פשוט הלכה לשם, וזאת היתה הפעם האחרונה שראינו אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully