וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנסטי לחמאס: הסירו הסרטון על שליט

ארגון אמנסטי אינטרנשיונל פנה לחוטפיו של החייל גלעד שליט, בדרישה להסיר מאתר חמאס את הסרטון בו הוא נראה חוזר לישראל בארון קבורה. "אנו מודאגים מהמסר של הסרטון"

רויטרס

(צילום: רויטרס)

ארגון אמנסטי אינטרנשיונל פנה היום (חמישי) לחמאס בדרישה להסיר מאתר הארגון את סרטון האנימציה המתייחס לחייל החטוף גלעד שליט. "אנו מודאגים מהמסר של סרטון האנימציה על גלעד שליט וקוראים להנהגת חמאס לציית לחוק הבינלאומי ולאפשר לו ביקורי הצלב האדום", אמר איתי אפשטיין, מנכ"ל אמנסטי ישראל.

בעקבות הפצת הסרטון, פנה ארגון אמנסטי אינטרנשיונל אל שלושת מיליון פעיליו ותומכיו ברחבי העולם וקרא להם לכתוב לאתר של גדודי עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס, ולהזכירם שיש לנהוג בגלעד שליט לפי החוק הבינלאומי. בפנייה נכתב כי למרות שהנהגת החמאס גינתה את הסרטון ואמרה כי פגיעה באסירים מנוגדת לעקרונותיה ולדת המוסלמית, הסרטון עדיין לא הוסר מאתר גדודי עז א-דין אל קסאם. "הנהגת אמנסטי אינטרנשיונל מבקשת מהכותבים לציין כי הם מודאגים מהמסר של הסרטון ולהזכיר את עבודתו של אמנסטי אינטרנשיונל בקשר לעצורים הפלסטינים".

בחודש שעבר פרסמה הזרוע הצבאית של חמאס גדודי עז א-דין אל קסאם סרטון אנימציה בו נראה החייל החטוף גלעד שליט חוזר לישראל בארון קבורה. בסרטון האנימציה "מספר מסרים לחברה ולממשלה הציונית" ומוסבר בו כי גורלו של שליט עלול להיות כגורל הנווט הנעדר רון ארד. המסר השני שמוצג בסרטון האנימציה הוא הטענה שהמחיר הגבוה תמורת שחרורו של גלעד שליט ישולם בסופו של דבר בכל מקרה. מסר נוסף הוא שיש עדיין סיכוי טוב להגעה לעסקה במסגרתה ישוחרר שליט. במסר האחרון טוענים בחמאס כי ישראל תיאלץ להקים משרד לענייני אסירים כתוצאה מיהירותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully