וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: שליט לא ישוחרר ללא הסכם "מכובד"

בכיר בחמאס דחה את קריאתו של נשיא רוסיה לשחרור מהיר של גלעד שליט. "משעל אמר למדבדב שאנחנו לא רוצים להמשיך ולהחזיק בשליט אבל רק עיסקה מכובדת תפתור את הנושא"

חמאס דחה היום (רביעי) את קריאתו של נשיא רוסיה דמיטרי מדבדב לשחרר את החייל החטוף גלעד שליט ואמר כי שליט לא ישוחרר ללא הסכם "מכובד" לחילופי אסירים. במהלך ביקור בדמשק נפגש אתמול מדבדב עם ראש הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל וביקש ממנו לשחרר באופן מיידי את שליט.

"חאלד משעל אמר לנשיא רוסיה שאנחנו לא רוצים להמשיך ולהחזיק בשליט אבל רק עיסקה מכובדת תפתור את הנושא", אמר בכיר חמאס עיזאת אל-רישק לסוכנות הידיעות "רויטרס".

המשא ומתן לשחרור שליט בתיווך גרמניה הופסק לפני מספר חודשים. לטענת חמאס, ישראל דורשת שעשרות אסירים פלסטינים שהיו מעורבים ברצח ישראלים יגורשו לאחר שחרורם. אל-רישק האשים את ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו בכישלון המגעים. "נתניהו מנסה לקדם עסקה ריקה. חמאס רוצה שהמספר המקסימלי של אסירים בעלי תקופת כליאה ארוכה ישוחרר מכלא הכיבוש בישראל".

בתוך כך, הנשיא מדבדב ומקבילו הטורקי עבדוללה גול קראו היום לכלול את חמאס בשיחות השלום במזרח התיכון. במהלך מסיבת עיתונאים משותפת באנקרה, אמר גול כי לא ניתן יהיה להשיג שלום ללא מעורבות של חמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully