וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמפיין הצליח: האב מצא לבתו חתן באינטרנט

מיליונר דרום קוריאני פנה לסוכנות שידוכים כדי למצוא לבתו בת ה-38 חתן ראוי. לאחר פרסום מודעה ברשת האינטרנט, בחר האב מבין כ-400 פונים את הבעל האידיאלי עבור בתו המאושרת

יש הורים שיעשו הכל כדי לחתן את ילדיהם. מולטי מיליונר בן 78 מדרום קוריאה מצא את דרך המלך לחתן את בתו בת ה-38: פרסום באינטרנט. האב, שהיקף רכושו עומד על סכום של כ-24 מיליון דולר, השתמש בשירותיה של סוכנות היכרויות ושידוכים.

בחודש יולי האחרון, הסוכנות העלתה לרשת את הפרסום בדבר ניסיון האב, בצירוף לכיתוב: "במקום גבר ממשפחה אמידה או בעל כישורים יוצאי דופן, אני מחפש עבור בתי אדם כן וחרוץ". במודעה שפנתה לגברים בגילאי 37-42, ציין האב כי על המועמד להיות טוב לב ובעל הכנסה קבועה, ודרש כי המועמד יהיה נצר למשפחה מאושרת.

מתוך 400 הפונים, בחר האב עשרה מועמדים סופיים, אותם ראיין באופן אישי. בין העשרה מצא האב את בחיר לבו, גבר כבן 41 העונה לשם לי. הגבר הוצג לבת, והשניים צפויים לערוך טקס נישואין ביום שבת.

"לי הראה עניין מועט בנכסיי, ומצאה חן בעיני העובדה שהוא עליז ונדיב", סיפר האב. לי עובד כתעשיין והינו בעל תואר שני מאוניברסיטת סיאול. בסוכנות ההיכרויות הסבירו כי "מועמדים רבים הצטיירו כרודפי בצע, אך לי הוא המועמד המתאים, וכעת הבת שמחה ומאושרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully