וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן על הפרשה הביטחונית: יש הוכחות חותכות

11.5.2010 / 9:01

שר החוץ אביגדור ליברמן התייחס למעצרם של שני ערביי ישראל בחשד לריגול חמור ואמר כי "יש אנשים עם תפיסה וערכים של אירן וכדאי מאוד לבודד אותם מהחברה. ללא הוכחות חותכות וחמורות לא היינו נוקטים בפעולה כזאת"

שר החוץ אביגדור ליברמן השוהה ביפן התייחס הבוקר (שלישי) לפרשה הביטחונית שהותרה אתמול לפרסום, לפיה אמיר מח'ול ועומר סעיד, שני ישראלים ערביים, חשודים בריגול חמור ומגע עם סוכן זר מהחיזבאללה. השר ליברמן אמר כי "יש הרבה יותר מהוכחות חותכות, שירותי הביטחון שלנו מהטובים בעולם ומדובר באנשים מאוד מאוד אחראים".

ליברמן ציין כי "יש הרבה מעבר לחשדות כלליים, ואני מציע שבאמת נבין שיש פה גם בתוכנו כמה וכמה אנשים עם אותם תפיסה ואותם ערכים של אירן, חיזבאללה ושל צפון קוריאה. הם יותר קרובים לערכים של אותן מדינות מאשר לערכים של מדינה חופשית ודמוקרטית כמו שישראל. כדאי מאוד לבודד את אותם אנשים מהחברה".

"מי שמאשים אותנו שיסתכל טוב בראי"

ליברמן הוסיף כי "ללא הוכחות חותכות וחמורות, שירותי הביטחון לא היו נוקטים בפעולה כזאת. שאף אחד לא יטיף לנו מוסר. אני הייתי מציע לכל אותם מדינות ואנשים שמאשימים אותנו שיבדקו ושינסו להסתכל בראי ועל כל הנורמות הדמוקרטיות בסוריה, בלבנון, בערב הסעודית ובכל המדינות האחרות".

במרכז הפרשה שהתפרסמה אתמול עומדים עומר רדואן סעיד עבדו בן 50 תושב כפר כנא והסופר אמיר חנה פארס מח'ול בן 52 תושב חיפה. השניים נעצרו בחשד לביצוע עבירות ביטחוניות חמורות ובכלל זה ריגול חמור ומגע עם סוכן חוץ מטעם חיזבאללה. מח'ול נחשב לאחד מבכירי המגזר הערבי, והוא מכהן כמנכ"ל "איתיג'אה" – ארגון הגג של העמותות הערביות בישראל וכיו"ר הוועד הציבורי להגנה על החירויות. חקירת השניים, שנעצרו בשבועות האחרונים, נמשכת. החקירה מתנהלת בידיעת היועץ המשפטי לממשלה, ראש האגף לחקירות ומודיעין ניצב יואב סגלוביץ ופרקליטות המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully