וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשיש הודי טוען שלא אכל או שתה 70 שנים

פראהלאד ג'אני בילה 15 יום מול עיניהם הספקניות של מדענים מטעם צבא הודו מבלי שהכניס מזון או משקה לבטנו. "אנחנו עדיין לא יודעים איך הוא שורד", הודה נוירולוג מצוות הניסוי

מבוכה למדע: קשיש הודי בן 83 טוען שהוא צם כבר 70 שנים. לאחרונה הוא הדהים את המדענים הספקנים, כשהדגים כיצד הוא מתקיים ללא מזון או משקה במהלך תצפית בת שבועיים מול סוללת אנשי מדע מטעם הצבא.

פראהלאד ג'אני בילה את 15 הימים האחרונים בבית חולים במדינה ההודית גוג'אראט תחת עינם הבוחנת של 30 חובשים ומצלמות במעגל סגור. סוכנות הידיעות הצרפתית דיווחה שבמהלך התקופה ג'אני לא אכל ולא שתה, ואף לא ביקר בשירותים.

"אנחנו עדיין לא יודעים איך הוא שורד", הודה הנוירולוג סודהיר שאה בתום התקופה. "ההסבר נותר בגדר מיסתורין". עמיתו הוסיף כי "המגע היחיד של ג'אני עם נוזל מכל סוג שהוא היה בעת שגרגר מים והתקלח באורח סדיר".

את המחקר יזם המכון למחקר ופיתוח ביטחוני, זרוע המחקר של משרד ההגנה ההודי, במטרה ללמוד מהממצאים כיצד יכולים חיילים להתקיים בתנאים קיצוניים ללא מזון או מים. לשם כך סרקו המומחים את איבריו של ג'אני, כולל מוחו וכלי הדם שלו, וביצעו בדיקות שונות. "כל התוצאות היו בתוך הגבולות הבטוחים שהגדרנו לפני תקופת המבחן", אמר שאה, אך הוסיף שתוצאות נוספות יעשו זמינות רק בחודשים הקרובים.

ג'אני ישוב עתה לכפרו, בו הוא מבלה את ימיו ביוגה ומדיטציה. הוא מספר שבצעירותו בירכה אותו אלה הודית, והעניקה לו את כוחותיו המיוחדים.

  • עוד באותו נושא:
  • הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully