וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשאר אסד: "ישראל מרחיקה השלום מהאזור"

נשיא סוריה המארח את נשיא רוסיה מדבדב אמר כי "האזור סובל מהכיבוש ומהאיומים הישראליים. חוסר הנכונות בעולם לאמץ עמדה קשוחה מול ישראל אפשר לה להמשיך בדרכה התוקפנית"

נשיא סוריה בשאר אסד אמר אמש (שני) כי על אף מאמצי הקהילה הבינלאומית והיוזמה הערבית , האזור עדיין רחוק מאד משלום - בגלל ישראל. "האזור סובל עדיין מהכיבוש הישראלי ומהאיומים המתמשכים נגד המדינות הערביות", אמר אסד בארוחה לכבוד נשיא רוסיה דימיטרי מדבדב המבקר במדינה.

"תמריצים שניתנו לישראל בחינם על ידי מדינות רבות השפעה גרמו לה להתחמק ממחויבויותיה לשלום. חוסר הנכונות של העולם לנקוט בעמדה קשוחה נגד ישראל אפשר לה להמשיך בדרכה התוקפנית", אמר הנשיא הסורי.

סוכנויות הידיעות בסוריה דיווחו כי אסד שיבח בנאומו את תמיכתה המסורתית של רוסיה בעמדה הערבית ואמר כי הסורים לא ישכחו את תמיכת רוסיה במאבק לשחרור הגולן מיידי ישראל , וכן את תמיכת במאבק לשחרור השטחים הערביים הכבושים הנוספים. הוא ציין שמדיניות שגויה של המעצמות במזרח התיכון הביאה בעשור האחרון למתח גובר באזור והיוותה קרקע פורייה לצמיחת טרור.

אסד אף הביע תמיכה במאמצים להפוך את המזרח התיכון לאזור נקי מגרעין. הוא התייחס גם לגרעין האירני ואמר שתקיפה באירן תהווה הרפתקה צבאית, שתוצאותיה ימיטו אסון על האזור ועל העולם כולו.

ואילו מדבדב עצמו נאם בסעודה שנערכה לכבודו על הקשרים העבותים בין מוסקבה ודמשק, והביע ביטחון שרוסיה וסוריה יפתרו נושאים אזוריים רבים, ויסייעו להחייאת שיחות השלום במזרח התיכון.

הנשיא הרוסי הגיע אמש לביקור בדמשק , במסגרתו יוועד עם אסד מספר פעמים. הביקור מוגדר כ"היסטורי", שכן זו הפעם הראשונה שמנהיג רוסי מבקר במדינה מאז נפילת ברית המועצות.

עדכון ראשון: 02:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully