וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת האוכל נמשכת - ולנו אין פלאפל?

גינס בטיגון מזרח תיכוני עמוק: אחרי "מלחמת האוכל" בין ישראל ללבנון על החומוס הגיע תורו של הפלאפל לשבור שיאים עם הצגת חמישה טון של כדורי פלאפל שהוכנו בידי שפים מרחבי לבנון

יממה לאחר שהצליחו בלבנון לגבור על ישראל ולהיכנס לספר השיאים של גינס על ידי הכנת צלחת החומוס הגדולה ביותר, החליטו השפים בלבנון להראות לכולם מי עומד מאחורי עוד מאכל הנחשב לאבן בניין בתפריט הישראלי – הפלאפל.

כחמישה טון מהמאכל המזרח תיכוני השמנוני הוכנו אתמול (ראשון) בעזרתם של יותר מ-300 שפים מרחבי המדינה. לפי סוכנות הידיעות הצרפתית השפים הלבנונים ערבבו יחד כטון גרגירי חומוס יחד עם כמות שווה של פול, אליהם הוסיפו בצל, שום, כוסברה, פלפל וכמון שיצרו יחד 5,173 קילוגרם של כדורי פלאפל אשר הוכנסו לטיגון עמוק בשמן והונחו על קערת ענק.

שיא גינס הכנת כדורי פלאפל בלבנון. רויטרס
הפעם הראשונה בה מדינה כלשהיא ניסתה לקבוע שיא כה גבוה בטיגון עמוק של כדורי פלאפל./רויטרס

יותר מ-10,000 קילוגרם חומוס

את עבודות הכנת כדורי הפלאפל ביצעו השפים הלבנונים מול עיניהם של נציגי ספר השיאים של גינס, אשר סיפרו כי זו הפעם הראשונה בה מדינה כלשהיא ניסתה לקבוע שיא כה גבוה בטיגון עמוק של כדורי פלאפל.

רק אתמול הגיעה מלחמת החומוס בין ישראל ללבנון להכרעה כאשר נציגו הרשמי של ספר השיאים של גינס קבע שצלחת החומוס הגדולה ביותר הוכנה בלבנון – ולא בישראל. גם על שיא זה עמלו יותר מ-300 טבחים אשר קבעו את השיא החדש במאכל ששתי המדינות טוענות כי הוא מאכלם הלאומי, כאשר ייצרו מנת חומוס במשקל של 10,452 קילוגרם.

כמו כן, בחודש ינואר השנה, 50 טבחים עמלו בכפר אבו גוש שליד ירושלים בהכנת למעלה מאלף קילוגרם של חומוס – תוך שבירת השיא הקודם שנקבע בלבנון מספר חודשים לפני כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully