וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רצח ראש עיר בישראל הוא רק עניין של זמן"

יו"ר מרכז השלטון המקומי התריע מפני פגיעה אפשרית בראשי ערים על רקע מטען החבלה שהוצמד הבוקר למכוניתו של בכיר בעיריית ת"א. "הזלזול בביטחונם של ראשי ערים הוא סכנה לדמוקרטיה"

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, קריינות: רועי כ"ץ, עריכה: יאיר דניאל)

יו"ר מרכז השלטון המקומי שלמה בוחבוט התריע אמש (ראשון) מפני הסכנה ההולכת וגוברת לחייהם של ראשי ערים בישראל. בוחבוט אמר את הדברים בתגובה לפיצוץ מטען החבלה שאירע הבוקר במכוניתו של ראש האגף לרישוי ולפיקוח על הבנייה בעיריית תל אביב שוטה חובל.

לדברי בוחבוט, "איננו יכולים להמשיך ולהחריש נוכח התייחסות קובעי המדיניות בשלטון המרכזי כלפי התופעה המסוכנת. הכתובת נמצאת על הקיר. רצח של ראש רשות או בכיר ברשויות המקומיות הוא רק עניין של זמן, ואף אחד מבכירי הממשל בישראל לא עושה דבר".

"במקום להקים עוד ועדת חקירה", המשיך בוחבוט, "עלינו להחמיר את הענישה כבר עכשיו. ראשי הממשל ושרי הממשלה שלא עושים די - יואשמו שלא מנעו את האסון של רצח ראש עיר בישראל. הם מוקפים באבטחה כבדה ולא נותנים את דעתם לאלו שפוגשים את הציבור כל הזמן ואלו שאוכפים את כל החוקים ועבירות הבנייה – ראשי הרשויות והבכירים בשלטון המקומי. האם דמם של השרים סמוק יותר מדמם של משרתי ציבור אחרים?".

בפנייה ששיגר לשרי הפנים, המשפטים, וביטחון הפנים כתב בוחבוט כי "הזלזול במעמדם ובביטחונם של ראשי ערים הוא סכנה לדמוקרטיה הישראלית. אני פונה אליכם בקריאה אחרונה לפני שיתרחש אסון - בואו נמנע אסון של רצח ראש רשות בישראל".

עדכון ראשון: 22:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully