וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיער שלכם יעצור את התפשטות כתם הנפט?

בצל הכשלים בהפעלת המתקן לטיפול בדליפת הנפט במפרץ מקסיקו, נערך ברחבי העולם מבצע מסמר שיער לטיפול בבעיה: מצופי ספיגה עשויים משיער אדם, פרוות חיות וגרביונים

המוני בני אדם מרחבי העולם גוזזים את מחלפות ראשם או את פרוות חיות המחמד שלהם ודוחסים אותם בגרביוני ניילון כדי להכין מהם מצופי ספיגה למניעת התפשטות הנפט שמתקרב לחופי ארצות הברית.

"שיער הוא חומר בעל איכות ספיגה מהטובות שיש", אמרה בעלת סלון שיער לרשת CBS. ב-2007 הוא הוכיח את יעילותו בניקוי כתם נפט במפרץ סן פרנסיסקו.

"אנשים מצרפת, אנגליה, ספרד, ברזיל, אוסטרליה, קנדה וארצות הברית, כולם נרתמו", אמרה ליסה גוטייה, ממייסדות ארגון הצדקה "עניין של אמון" המתאם העברת מוצרים למחזור – כולל שיער – לארגונים הזקוקים להם.

"יש 37,000 מספרות ששולחות שיער, 100,000 ספרי חיות, מגדלי אלפקות וכבשים. לא מזמן היתה לנו קבוצה גדולה של טרנסווסטים שתרמו את גרבוניי הניילון שלהם", אמרה גוטייה לסוכנות הידיעות הצרפתית.

לדברי הארגון, עד ליום שישי הגיעו מדי יום 204,000 קילוגרמים של שיער ופרווה, ובכל דקה נרשמים 50 בני אדם וארגונים נוספים. "בכל המדינות שאין מערכת מחזור לסיבים טבעיים רואים את זה ומגיבים. הטלפונים שלנו לא מפסיקים לצלצל", הוסיפה גוטייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully