וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסד: "ישראל אינה פרטנרית לשלום"

נשיא סוריה בשאר אסד אמר כי הוא לא סבור שהבשילו התנאים למשא ומתן מוצלח, כיוון שלא נראה כי ישראל מוכנה לשלום. אסד: "נדמה כי הישראלים אינם מעוניינים בשלום"

נשיא סוריה בשאר אסד אמר היום (שבת) כי הוא אינו רואה בישראל פרטנר לשלום. במסיבת עיתונאים משותפת עם נשיא טורקיה עבדאללה גול, אמר אסד כי "אינני חושב שהתנאים הבשילו למשא ומתן מוצלח כיוון שלא נראה שישראל מוכנה לשלום".

עם זאת, אמר אסד כי ארצו עדיין פועלת להשגת שלום עם ישראל. לשאלת העיתונאים האם ייתכן ושתי המדינות יפתחו במלחמה בעקבות המחלוקות ביניהן, השיב אסד כי "אפילו אם יש סיכוי של אחוז אחד למלחמה, אנחנו פועלים למחוק אותו". אסד אף האשים את ישראל במדיניות עוינת כלפי הפלסטינים.

נשיא טורקיה עבדאללה גול אמר במסיבת העיתונאים כי הוא היה רוצה לתרום לתהליך השלום על מנת לשמור על היציבות באזור. הנשיא אסד אמר בתגובה כי הוא הבטיח "לנשיא גול שסוריה מחויבת לתיווך הטורקי בו אנו רואים פתרון והצלחה, כיוון שתיווך מוצלח משמעו השגת שלום".

"נדמה כי השלום אינו נדרש על ידי הישראלים. עם זאת, סוריה מאשרת את תפקיד טורקיה ואת התיווך הטורקי, ומאשרת שישראל אינה פרטנרית, לפחות בשלב הזה, ואני לא מאמין שהיא היתה פרטנרית בשלב הקודם. אף אחד באזור הזה לא שכח מה שעשה אהוד אולמרט כאשר הוא רצה להשיב לראש הממשלה ארדואן בזמן ימים של שלום. התגובה שלו היתה לתקוף בעזה ולהרוג אלפים. ובנוסף, מה שקורה עכשיו תחת המצור על עזה ומה שקורה בירושלים", אמר אסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully