וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקף מאבטח כי איבר מינו נחשף במכונת שיקוף

חבילה חשודה: מאבטח בשדה התעופה במיאמי עבר שיקוף גוף מלא בסורק חדיש, והחל לספוג עלבונות מעמיתו בנוגע לגודל איבר מינו. בסוף היום הוא סגר חשבון - ונעצר

עובד במנהל לביטחון התחבורה במיאמי נעצר אמש (שישי) בחשד שתקף את עמיתו בגלל שהתלוצץ על גודל איבר מינו. זאת לאחר שעבר במכונה לשיקוף גוף מלא, שהפכה את איברי המין שלו לגלויים לכל.

מהחקירה עד כה עולה שרונאלדו נגרין,44 נכנס לסורק המתוחכם כחלק מאימון שנערך בשדה התעופה הבינלאומי במיאמי. לאחר זמן קצר החלו חבריו להתלוצץ על חשבונו. נגרין הנבוך והזועם החליט "לסגור חשבון", והתעמת עם אחד מעמיתיו בחניון העובדים במתחם.

לטענת המשטרה, הוא היכה את העובד באמצעות אלה משטרתית בגבו וידיו. אחר כך הכריח אותו לרדת על ברכיו ולבקש סליחה. למחרת הוא נעצר מיד עם הגיעו לעבודה וסיפר לשוטרים שעושים ממנו צחוק מדי יום ביומו.

המעצר עשוי לפתוח מחדש את הוויכוח אודות הסורקים המתוחכמים, שעלותם 170 אלף דולרים. תומכי המכשירים טוענים כי הם מציעים רמה גבוהה ביותר של אבטחה, שתקשה על טרוריסטים להסתיר מטעני חבלה. התנגדיהם טוענים שהם משאירים מעט מדי מקום לדמיון ופוגעים בפרטיות הנוסעים ובצנעתם, ממש כמו שאירע לנגרין.

  • עוד באותו נושא:
  • מיאמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully