וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הצעת הסנקציות על אירן - בשבוע הבא

גורמים דיפלומטים מדווחים, כי בשבוע הבא תוגש הצעת המעצמות בעניין הסנקציות על אירן למועצת הביטחון. בתוך כך, שר החוץ האירני השוהה בניו יורק נפגש עם גורמים אמריקאים

הטבעת סביב צווארה של אירן מתהדקת: גורמים דיפלומטים מדווחים הערב (שישי), כי בשבוע הבא שש המעצמות צפויות להגיש למועצת הביטחון של האו"ם את הצעתן להטלת סנקציות על אירן.

שש המעצמות , ארה"ב, בריטניה, צרפת, גרמניה, רוסיה וסין, יגישו את הצעת הסנקציות, כשהתקווה היא שמועצת הביטחון תגבש החלטה בעניין עד אמצע חודש יוני. לדברי גורם המקורב לשיחות בין נציגי המעצמות, "הכוונה היא שתהיה החלטה עד השבוע השני של חודש יוני".

"גם ברזיל ורוסיה תומכות", אמר הדיפלומט , והוסיף שמאמצי המערב מתמקדים כעת בשכנוע מדינות רבות ככל האפשר מבין עשר החברות הלא קבועות במועצת הביטחון של האו"ם. "הטורקים זקוקים למעט שיכנוע נוסף", אמר. "ההצעה תעלה בשבוע הבא ואז יחלו הניסיונות הרציניים להעביר אותם לצידנו".

במקביל, מסרו גורמים רשמיים בארה"ב, כי שר החוץ האירני מנוצ'הר מותקי נפגש בניו יורק לארוחת ערב רשמית עם משלחת של נציגים אמריקאים. אתמול ערך מותקי ארוחת ערב אליה הוזמנו 15 נציגים מהמדינות החברות במועצת הביטחון של האו"ם.

עדכון ראשון: 19:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully