וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירן אירחה נציגי מועצת הביטחון לארוחה

15 נציגים מהמדינות החברות במועצת הביטחון של האו"ם הוזמנו על ידי שר החוץ האירני לארוחת ערב בביתו של השגריר במנהטן. "לא באנו לכאן כדי לנהל מו"מ", אמר הנציג היפני

שר החוץ האירני מנושהר מותקי ערך אמש (חמישי) ארוחת ערב אליה הוזמנו 15 נציגים מהמדינות החברות במועצת הביטחון של האו"ם. זאת על רקע האפשרות להטלת סנקציות נוספות על טהרן בנושא תכנית הגרעין שלה.

הארוחה נערכה במנהטן בביתו של שגריר אירן בארה"ב. השגרירים באו"ם של ארה"ב, בריטניה, צרפת ורוסיה לא לקחו חלק בארוחה, אך שלחו למפגש דיפלומטים בדרגה נמוכה יותר.

"לא באנו לכאן כדי לנהל משא ומתן. באנו כדי להחליף רעיונות כלליים כנים", אמר שגריר יפן באו"ם יוקיו טקאסו שלקח חלק בארוחה. "לא היו שיחות על סנקציות. מה שחשוב הוא שרוב החברות במועצת הביטחון של האו"ם נמצאות כאן", הוסיף. טקאסו אמר עוד כי במהלך הארוחה, חזר מותקי על העמדה האירנית בנושא הגרעין, לפיה לאירן "יש את הזכות לשימוש למטרות שלום באנרגיה גרעינית".

"זו הזדמנות לאירן להראות למועצת הביטחון שהיא מוכנה לשחק לפי הכללים ולעמוד בהתחייבויות שלה", אמר גורם אמריקאי בכיר טרם ארוחת הערב. "הם מבינים בוודאות שהמאמצים הממושכים במועצת האו"ם ובמקומות אחרים, מבודדים אותם וגורמים להם נזק", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully