וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בב"ש: חשש מפגיעה בקרובת החשוד

הנערה המקורבת לחשוד ברצח הנער אריק רפאילוב בב"ש, הועברה למעון לנשים מוכות בשל חשש ללחצים שיופעלו עליה ודאגה לביטחונה. הנערה נעצרה אתמול בחשד לשיבוש הליכי חקירה

גורמי רווחה באזור הדרום מסרו היום (חמישי) כי קרובתו של החשוד בהריגת הנער אריק רפאילוב מבאר שבע, הועברה למעון לנשים מוכות. הגורמים ציינו כי הוחלט על הצעד מחשש שבני משפחתה ומשפחתו של רפאילוב ינסו להפעיל עליה לחצים פיזיים ומילוליים.

אתמול נעצרה הנערה על ידי משטרת באר שבע בחשד למסירת הודאה כוזבת וניסיון לשבש הליכי חקירה. במשטרה סבורים שבעת מסירת הודאתה היא ביקשה להגן ככל הנראה על קרובי משפחתה, שכן הגרסה שמסרה לגבי האירוע לא תאמה את מה שהתרחש במקום.

כמו כן פורסם אתמול כי המשטרה עיכבה לחקירה את שני החובשים שפינו את רפאילוב, בחשד לשיבוש הליכי חקירה. השניים שוחררו למעצר בית בערבות של כמה אלפי שקלים.

לפי החשד, רפאילוב, בן ה-16 הותקף ביום ראשון על ידי אביה החורג של חברתו, כשהחזיר אותה לביתה לאחר מסיבת ל"ג בעומר. כתוצאה מהתקיפה היה רפאילוב ככל הנראה במצב של מוות קליני במשך שעות ארוכות, ומת מפצעיו. שלשום האריך בית משפט השלום בבאר שבע בעשרה ימים את מעצרו של ולדימיר גוטלייב החשוד כי היכה את אריק למוות. מעצרה של האם, לירז סידגאייב, הוארך בחמישה ימים ומעצרם של שנים חשודים נוספים - אלכסיי גוטקין וארטיום גמברוב הוארך בארבעה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully