וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ה-F.B.I: "נמשיך לשתף פעולה עם ישראל"

מפכ"ל המשטרה רנ"צ דודי כהן פגש בלשכתו את ראש הבולשת הפדרלית רוברט מולר, שהגיע לישראל לביקור עבודה. בפגישה ציין המפכ"ל את שיתוף הפעולה הפורה בתחום הפשיעה המאורגנת

מפכ"ל המשטרה רב ניצב דודי כהן נפגש היום (חמישי) בלשכתו בירושלים עם ראש ה-F.B.I, רוברט מולר, שנמצא בביקור עבודה בישראל. בפגישה בין השניים השתתפו גם ראש אגף חקירות והמודיעין, ניצב יואב סגלוביץ, וראש חטיבת המודיעין, תת ניצב רוני ריטמן. המפכ"ל כהן אמר בפגישה כי שיתוף הפעולה עם ה-F.B.I פורה בשנים האחרונות, בעיקר בתחום הפשיעה החמורה והמאורגנת.

ראש הבולשת הפדרלית של ארה"ב אמר בפגישה כי "ישראל היא בעלת ברית קרובה ושיתוף הפעולה הפורה בתחום המבצעי ובהכשרות יימשך". לדברי מולר, "המאבק בפשיעה המאורגנת ופשיעת המחשבים הינו חסר גבולות כמו המאבק בטרור והפתרון הוא שיתוף פעולה".

בנוסף, המפכ"ל סקר בפני מולר את פעולות המשטרה הישראלית הייחודיות לה בעולם: לחימה בטרור, שמירה על הסדר הציבורי, ומאבק בפשיעה.

המקרה האחרון בו בא לידי ביטוי שיתוף הפעולה בין משטרת ישראל לבולשת הפדרלית אירע ביולי 2009, אז הוסגר לארה"ב העבריין יניב חזיזה, הנחשב לחבר בכיר בארגון הפשע של האחים מאיר ואיציק אברג'יל. הסגרתו של חזיזה באה לאחר שבשנת 2004 הגישה נגדו מדינת קליפורניה כתב אישום בטענה כי היה חלק מרשת הברחת הסמים של האחים אברג'יל, במסגרתה הופצו מאות אלפי כדורי אקסטזי בארה"ב מדי חודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully