וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשוד בפדופיליה לא זוהה במסדר - ושוחרר

המשטרה שחררה בתנאים מגבילים את הצעיר שחשוד בביצוע הטרדות מיניות של ילדות במודיעין. במסדר זיהוי שנערך לחשוד, אף אחד מהילדות לא הצביעה עליו כזה שתקף אותן. פרקליטו: "נעשה לו עוול"

הצעיר בן ה-24 החשוד בביצוע הטרדות מיניות של ילדות במודיעין, שוחרר ממעצרו וזאת בתנאי שלא יתקרב לעיר במשך חודש ימים. עם זאת, החקירה בעניינו נמשכת. ההחלטה על שחרורו של הצעיר התקבלה לאחר שבמסדר זיהוי שנערך לו, אף אחת משש הילדות שהתבקשו לזהות אותו, לא הצביעה עליו כזה שתקף אותן מינית.

פרקליטו של הצעיר, עו"ד גיורא זילברשטיין, טוען כי לאחר שהודיע לקצין החקירות בתחנת מודיעין כי בכוונתו להגיש עוד היום לבית המשפט בקשה לעיון חוזר לשחרור מרשו, השיבו לו במשטרה כי מרשו משוחרר לאלתר. זילברשטיין אמר כי למרשו "נגרם נזק בלתי הפיך, עם קישור שמו למעשים כה חמורים שלא ביצע. חבל שהמשטרה לא טורחת לחקור, לפני שהיא עוצרת אדם. את מסדרי הזיהוי ניתן היה לעשות במהלך החקירה ולא כאשר מרשי נמצא במעצר שווא".

זילברשטיין הוסיף כי מרשו שוקל להגיש תביעה אזרחית נגד המשטרה. "אף אחת משש הילדות לא זיהתה את מרשי כחשוד שתקף אותה מינית וחלק מהילדות הצביעו על חשודים אחרים שנראו בתמונות, כאשר כל פעם היה מדובר באיש אחר. מרשי בא ממשפחה נורמטיבית, שנגרם לה עוול גדול. אנו שוקלים גשת בתיעה אזרחית נגד המשטרה".

הצעיר בן ה-24 נעצר לאחר שבחודשים האחרונים התקבלו 12 תלונות במשטרת מודיעין של הורים שסיפרו כי בנותיהן בגילאי 10-12 נפלו קורבן לאדם שביצע בהן מעשים מגונים והציע להן הצעות בעלות אופי מיני. מן התלונות עולה, כי באחד המקרים ביצע החשוד בעצמו מעשה מגונה מול הילדות, ובמקרה נוסף נגע באיבריהן האינטימיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully