וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: זוהו 5 חשודים נוספים בחיסול מבחוח

העיתון האמריקאי "וול סטריט ג'ורנל" מדווח מפי גורמים רשמיים באיחוד האמירויות, כי הרשויות בדובאי זיהו חמישה חשודים נוספים בחיסול בכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח. בכך עלה מניין החשודים ל-32

רשימת החשודים במעורבות בחיסולו של איש חמאס מחמוד אל-מבחוח לא מפסיקה להתארך. העיתון האמריקאי "וול סטריט ג'ורנל" דיווח היום (חמישי) מפי גורמים רשמיים באיחוד האמירויות, כי זוהו חמישה אנשים נוספים החשודים במעורבות בפרשה. כעת מונה רשימת החשודים 32 בני אדם. לדברי גורם המקורב לפרשה, אחד מהחשודים שזוהו מוקדם יותר השנה, מבוקש גם על ידי רשויות ניו זילנד בחשד לזיוף דרכונים של המדינה.

עד היום פרסמו הרשויות בדובאי תמונות וכינויים של 27 חשודים במעורבות בהתנקשות. המידע התבסס על דרכוני החשודים שלטענת הרשויות היו מזוייפים. גורמים באינטרפול ציינו בעבר את פעולתם המקצועית של המחסלים. "מה שהכי ראוי לציון בפעולה בדובאי הוא העומק והיסודיות בה בוצעה הפעולה. לקח חודשים לתכנן אותה אך רק מספר שעות להוציאה אל הפועל". באינטרפול הביעו גם את הערכתם לפעולת החקירה של משטרת דובאי.

אל-מבחוח, שהיה אחראי על העברת אמצעי לחימה לרצועת עזה, נרצח במלון בדובאי בחודש ינואר האחרון. אף גורם רשמי לא לקח על עצמו את האחריות להתנקשות אך האצבעות המאשימות הופנו בעיקר כלפי ישראל. בעקבות ההאשמות התגלעו חיכוכים ביחסי ישראל ובריטניה וזאת מכיוון שחלק מהחשודים החזיקו בדרכון בריטי החשוד כמזוייף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully