וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר פקיסטני: "המחבל במנהטן לא פעל לבד"

שר הפנים של פקיסטן הטיל ספק בהצהרה שמסר האמריקאי ממוצא פקיסטני החשוד בניסיון הפיגוע בטיימס סקוור, לפיה הוא פעל לבד. "אנחנו לא מאמינים לגרסה שלו, צריך לבדוק אם הוא חלק מחבורת טרוריסטים"

שר הפנים הפקיסטני אמר היום (חמישי) כי לדעתו לא סביר שפייסל שאחזד, האמריקאי ממוצא פקיסטני החשוד בניסיון פיגוע מכונית התופת במנהטן, פעל לבדו. שאחזד נעצר ביום שני לאחר שהורד מטיסה בדרכה לפקיסטן. "לפי המידע הקיים, הוא אומר שהוא פעל לבד", אמר השר הפקיסטני רחמן מאליק בראיון לסוכנות הידיעות רויטרס, "אני לא נוטה להאמין לזה. אנחנו צריכים לדעת אם הפלילו אותו, האם מישהו השתמש בו, האם הוא חלק מחבורה של טרוריסטים. אנחנו צריכים לדעת את התשובות לשאלות הללו".

לדברי מאליק, פקיסטן עדיין לא קיבלה בקשת עזרה רשמית מארצות הברית, אך הוא מוכן לספק עזרה מלאה על מנת להביא את האשמים לדין.

מקורבים עם קשרים לארגון טרור

שר הפנים הפקיסטני רמז על קשר פוטנציאלי לארגון טרור. לדבריו, "לעשות פצצה זה לא דבר קל, פירוש הדבר שיש משהו מעבר למה שאנחנו רואים כעת". בכתב האישום שהוגש נגד המחבל, צוין כי שאחזד הודה בחקירתו שהתאמן בהכנת פצצות במעוז טליבן בפקיסטן.

בתוך כך, גורמי ביטחון בפקיסטן מסרו ל"רויטרס" כי שאחזד היה מקורב לארגון ג'ייש א-מוחמד, הנלחם נגד הודו באזור קשמיר, ובעל קשרים לאל-קאעדה ולטליבן הפקיסטני. אחד הגורמים מסר כי לחבר של שאחזד היו קשרים לארגון. ב-CNN דווח כי חמיו של שאחזד נעצר אף הוא בעיר קראצ'י. השניים מתפללים במסגד בעל קשרים לג'ייש א-מוחמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully