וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריד גירושין באיטליה: כל סוף הוא התחלה חדשה

באיטליה יתקיים יריד גירושין ראשון מסוגו, המציע למבקריו מגוון פעילויות במטרה לסייע למתגרשים הטריים. בין השירותים: קואצ'ינג, טיפולי יופי וסדנה למניעת הטרדות. בקרוב אצלנו?

שמח באיטליה. במסגרת יריד הגירושין הראשון מסוגו אשר יתקיים במדינה, יוצעו לפרודים הטריים שירותים כדוגמת קואצ'ינג, ייעוץ בענייני טיפוח ויופי. מארגני היריד סיפרו כי מטרת האירוע, אשר יתקיים במהלך סוף השבוע, היא לסייע לזוגות הנפרדים לצאת ל"התחלה חדשה" ולפתוח בפרק "שמח יותר בחייהם".

"החיוך והשמחה הם המפתחות ליריד", אמר פרנקו זנטי, מארגן היריד. זנטי טען שבמקביל לאווירה המשוחררת של היריד, יוצע למשתתפים גם "מידע חיוני ושימושי". בין השירותים המוצעים ביריד ניתן למצוא גם הנחיות לביצוע הפירוד הזוגי, סיוע במניעת הטרדות מצד בן הזוג השני ו"טיפים ליצירת מראה אטרקטיבי יותר".

בדומה ליוזמות מקבילות באירופה ובארצות הברית, מבקרי היריד יוכלו לחבר רשימת מתנות במטרה לחגוג את הגירושין. רשימת המתנות תועבר לחבריהם של המתגרשים הטריים, אשר יוכלו לרכשן בחנויות שונות במילאנו.

לטענת המארגנים, היריד מבקש לענות על צורך ממשי של ציבור שלם באיטליה, אשר היקפו רק הולך וגדל. על פי נתוני משרד הפנים האיטלקי, למעלה מ-130,000 זוגות הגישו בקשות גירושין בשנת 2007, עלייה של 3% לעומת השנתון הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully