וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא נמצאו שרידים לחומרים דליקים במסגד"

המשטרה ממשיכה לחקור את השריפה שפרצה שלשום בלילה במסגד בכפר לובן א-שרקייה. החוקרים אמרו כי למרות שלא נמצאו במקום שרידי חומר דליק, עדיין לא נפסלה האפשרות כי מדובר בהצתה וכל כיווני החקירה נבדקים

האם השריפה במסגד בלובן א-שרקייה שבגדה לא נגרמה מהצתה? מחקירת המשטרה את השריפה שאירעה שלשום בלילה במסגד בכפר הנמצא צפונית לרמאללה, עולה כי לא נמצאו במקום שרידים לחומרים דליקים, כך מסר היום (רביעי) דובר מחוז ש"י גיל אלחדד לוואלה! חדשות. עוד נמסר כי נסיבות השריפה נבדקות, כמו גם כל כיווני החקירה.

אתמול בבוקר דיווחו פלסטינים כי מתנחלים שרפו במהלך הלילה את המסגד בכפר. לטענתם ההצתה נעשתה במהלך הלילה אולם הם הצליחו לכבותה.

בפיקוד מרכז הביעו אתמול חשש כי אם יתברר כי המסגד אכן הוצת על ידי מתנחלים במסגרת אירועי 'תג מחיר', עלול הדבר להבעיר את כל הגדה המערבית לסיבוב הסלמה נוסף. בעקבות החשש שוחחו בכירים במנהל האזרחי עם גורמים ברשות הפלסטינית במטרה להרגיע את הרוחות.

ראש מועצת א-לובן א-שרקייה, ג'מאל דרארמה, האשים את המתנחלים בהצתת המסגד. בראיון לתחנת טלוויזיה מקומית בשכם אמר: "המתנחלים הם אלו שהציתו את האש בתוך המסגד. פלסטינים תושבי הכפר שמעו מכוניות מתקרבות אליו בשעה 3 לפנות בוקר". דרארמה סיפר עוד כי המסגד שהוצת הוא המסגד המרכזי בכפר. בנוסף אליו יש מסגד נוסף. לדבריו, לאחר ההצתה הגיעו צוותי כיבוי אש ושוטרים פלסטינים. מסביב לכפר שוכנות שלוש התנחלויות: לבונה, שילה ועלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully