וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בראון הוא רה"מ הגרוע בתולדות בבריטניה"

מועמד של מפלגת הלייבור בבחירות לפרלמנט הבריטי כינה את גורדון בראון כ"ראש הממשלה הגרוע ביותר בתולדות בריטניה", וטען כי עליו להתנצל בפני המלכה והעם

יומיים לפני פתיחת הקלפיות בבריטניה, וראש הממשלה גורדון בראון זוכה להתקפה נמרצת מתוך מפלגתו. בראיון שפורסם היום (שלישי) בעיתון "לין ניוז" במחוז נורפולק, כינה המועמד של מפלגת הלייבור באזור את גורדון בראון כ"מנהיג הגרוע ביותר בתולדות המדינה". מאניש סוד, המתמודד בצפון-מערב נורפולק, אמר כי בראון צריך להתנצל בפני המלכה והעם הבריטי.

הוא אף מתח ביקורת על הצעדים הכלכליים השונים שבראון נקט בהם סמוך מדי למועד הבחירות, כמו העלאת מסים שונים, והעלייה במחירי הבנזין, וכינה אותן "אסון מוחלט".

"הוא היה הגרוע ביותר בגלל שהוא הפך את הלייבור למפלגת עסקים והוא עשה שמות בכלכלה", אמר סוד. "אנו צריכים לחזור לרוח החיים הבסיסי בשנות ה-70, תקופה של סוציאליזם מוסרי אמיתי".

מרבית הסקרים לקראת הבחירות צופים כי מפלגת השמרנים תזכה ברוב של מושבים בפרלמנט, אך ככל הנראה, לא מספיק על מנת להעניק לה ניצחון גורף. לפיכך, בריטניה עשויה לעמוד בפני תרחיש נדיר של ממשלת קואליציה.

המועמד סוד לא מצפה לנצח את חבר הפרלמנט ממפלגת השמרנים המייצג את המחוז בו הוא מתמודד, אולם הוא חושב שהוא יהיה מנהיג טוב יותר של הלייבור מאשר בראון. "תחת הנהגתו של בראון, אנו הולכים לקראת פרלמנט תלוי ואלה חדשות לא ממש טובות" , הוא אמר. "אני חושב שאהיה האדם הטוב ביותר להנהיג את המפלגה. אם הם לא יוכלו לעשות את התפקיד שלהם, אני אכנס ואנקה את הכל".

דובר מטעם הלייבור מסר לרשת "סקאי" כי חברי המפלגה במחוז שלו אינם שותפים לדעותיו של סוד. "סוד נפרד מהקמפיין כבר זמן מה", הוסיף הדובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully