וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי: "דברי חולדאי בזויים, אני מרחם עליו"

יו"ר ש"ס תקף את ראש העיר תל אביב, שהאשים את זרם החינוך החרדי ב"טיפוח בורות". לדבריו, "במקום שחולדאי ידבר על החינוך היהודי הטהור, מוטב שיראה מה קורה אצלו בת"א"

שר הפנים ויו"ר ש"ס אלי ישי הגיב הבוקר (שני) לדברים שאמר אתמול ראש העיר תל אביב רון חולדאי, לפיהם זרם החינוך החרדי "מטפח בורות". בראיון לקול ישראל, אמר ישי, כי "במקום שידבר על החינוך היהודי הטהור, שיראה מה קורה אצלו בתל אביב".

ישי אמר כי לא הופתע מדברי חולדאי, אך כינה אותם "דברי בלע קשים ומזעזעים". ישי אמר כי הוא "מעדיף לא לרדת לרמה המאוד בזויה ומזעזעת, ואני מזמין את רון חולדאי לבקר אצלנו. במקום שידבר על החינוך היהודי הטהור, שידבר נגד לומדי התורה, מוטב שיראה מה קורה אצלו בתל אביב".

ישי אמר כי אין בעיה ברמת הלימודים בחינוך החרדי. לדבריו, "מה שהוא אומר זה ודאי לא משקף את הציבור החרדי. האם ראש העיר תל אביב מתעסק ומטפל בסמים, בפשע ובאלכוהול? איך אפשר לדבר על חינוך יהודי טהור ולבוא ולהשמיץ כך?"

ישי הוסיף, כי "יכול להיות שהוא רוצה להיבנות על בסיס של שנאה. אני מרחם עליו. אני מבין את השנאה שלו ומנסה לעזור לו בשנאה שלו".

אמש מתח חולדאי ביקורת חריפה על החינוך במגזר החרדי. לדבריו, "מדינת ישראל מממנת ומטפחת ציבורית שלמים של מתבדלים ואם תרצו בורים - שמספרם הולך וגדל בקצב מבהיל המסכן את חוסננו החברתי והכלכלי". הוא הוסיף, כי כי אזרחי מדינת ישראל וממשלתם "צריכים לפקוח את עיניהם. חייבת לבוא התפכחות ואולי אף התמרדות בקרב הרוב האזרחי הדומם, שתשיב לדמוקרטיה הישראלית את זכותה ויכולתה להתערב ולקבוע באותן סוגיות שהן בנפשה כמו סוגיית החינוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully