וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלה בפיטסבורג: פצצה נמצאה ליד מסלול מרתון

מספר שעות לאחר נטרול מכונית התופת במנהטן, בעיר שבמדינת פנסילבניה נוטרלה פצצת צינור שהונחה סמוך למסלול מרתון שנערך באזור. המשטרה המקומית פתחה בחקירה

בעוד תושבי ניו יורק עדיין המומים ממכונית התופת שנמצאה ונוטרלה לפנות בוקר בטיימס סקוור, בעיר פיטסבורג שבפנסילבניה אותרה ונוטרלה הערב (ראשון) פצצה סמוך למסלול מרתון שנערך בעיר. הפצצה הונחה בתוך מכשיר מיקרוגל, שמוקם ליד תחנת אוטובוס הסמוכה לקו הסיום של מסלול המרתון. היא נוטרלה על ידי המשטרה המקומית.

רשת הטלוויזיה CBS דיווחה כי פצצת צינור הונחה בצומת הרחוב ה-11 ושדרת ליברטי בעיר, נקודה מרכזית באזור העסקים של העיר. עוד דווח כי רצי המרתון, שהיו באותה שעה קרובים לסיום הריצה, נאלצו לסטות ממסלולם בשל הפצצה.

לדברי כתב CBS, אנשי יחידת סילוק הפצצות של העיר התמקמו ליד הפצצה ובעזרת רובוט משטרתי פוצצו את המטען באופן מבוקר. המשטרה פתחה בחקירה, והאזור נסגר לתנועה.

רק הבוקר התגלתה מכונית ובה חומרי נפץ באזור "טיימס סקוור" בניו יורק. במכונית נמצאו חוטים שרופים, שני מכלי דלק, גז פרופן, שעונים וסוללות. לפי דיווחים של עדי ראייה, נראה אדם נמלט מהמכונית לפני שהחלה להעלות עשן.

ראש עיריית ניו יורק מייקל בלומברג ומפקד המשטרה ריי קלי כינסו מסיבת עיתונאים בעקבות מציאת המכונית הממולכדת ואמרו כי בשלב זה אין למשטרה מושג מי עומד מאחורי הצבתה. בלומברג הוסיף כי נראה שהמטען הוכן בצורה חובבנית. "היה לנו מזל גדול", אמר בלומברג. "תודות לעירנות של אזרחי ניו יורק והשוטרים המקצועניים, מנענו מה שהיה יכול להיות אסון כבד מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully