וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרה לבנת עוזרת לקבוע שיא גינס חדש בריקוד

שיא גינס הרשמי נקבע בקטגוריית הריקוד הגדול בעולם, בהשתתפות 9,233 נשים שרקדו בנמל ת"א. בין המשתתפות – גם שרת התרבות, שאף נתנה את קולה בשיר "מה שאת אוהבת", אשר ליווה את הרוקדות לקביעת השיא

ישראל ממשיכה במסע לכיבוש ספר השיאים של גינס. לאחר שמאפייה באשדוד יצרה בחג הפסח את המצה הגדולה בעולם – נקבע אתמול (שישי) שיא גינס בקטגוריית הריקוד הגדול בעולם. 9,233 הנשים המרקדות קבעו את שיא גינס במסגרת הפנינג "אתנה הולכת רחוק" שהתקיים בנמל תל אביב. השיא נקבע בנוכחות נציגה רשמית של ספר השיאים העולמי, מריאמטה רואנו דה-גרהאם.

על אלפי המשתתפות ניצחה הכוריאוגרפית והרקדנית אונה הולברוק, שישמשה גם כשופטת בתוכנית הריקודים "נולד לרקוד". בין המשתתפות באירוע היתה גם שרת התרבות והספורט לימור לבנת, לצד ספורטאיות מצטיינות מנבחרות ישראל במגוון רחב של ענפים, ידועניות ונשים מכל רחבי הארץ.

הריקוד הישראלי הגדול בעולם התבצע לצלילי גרסה מיוחדת וקצבית לשיר "מה שאת אוהבת" בביצועה של גלי עטרי, בחירה העולה בקנה אחד עם תחושת האחווה הנשית שהיתה במקום. הריקוד התקיים במסגרת אירוע שכלל מגוון פעילויות ספורטיביות, ביניהן צעדה לאורך טיילת רידינג החדשה.

"זה היה מדהים לראות את כל הנשים מתאחדות כאן, צועדות ורוקדות. החלטתי שנקיים אירועים דומים בכל הארץ: בירושלים, בצפון ובדרום. לא רק בת"א ולא רק פעם בשנה", אמרה השרה לבנת, אשר גם נתנה את יריית הפתיחה לצעדה, צעדה כחמישה ק"מ עם כל הנשים ואף רקדה ושרה במהלך קביעת השיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully