וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נשבור לישראל את הרגליים אם תתקוף בסוריה"

בתום פגישה בין סגן נשיא אירן מוחמד ריזא רחימי לראש ממשלת סוריה נאג'י אל-אוטרי בדמשק אמר ריזא כי ארצו תתמוך בסוריה באם תותקף על ידי ישראל. "סוריה ואירן עומדות איתן מול האתגרים והאיומים"

סגן נשיא אירן מוחמד ריזא רחימי אמר היום (שישי) כי ארצו תתמוך בסוריה אל מול "האיומים של ישראל" על דמשק. לדבריו של ריזא, הוא נשבע שארצו "תשבור לישות הציונית את הרגליים אם זו חושבת לתקוף את סוריה, לבנון או אירן", כך על פי דיווח בטיימס.

"אירן תומכת בסוריה לאור האגרסיביות והאיומים של אויביה", אמר ריזא במסיבת עיתונאים בדמשק לצד ראש ממשלת סוריה נאג'י אל-אוטרי שנערכה לאחר שיחות בין השניים. "סוריה ואירן עומדות איתן מול האתגרים והאיומים. אנו תומכים זה בזה ויציבותנו היא ההוכחה הטובה ביותר להתמודדות עם איומים אלה", אמר ראש הממשלה הסורי.

דברים אלו של ריזא ואל-אוטרי מגיעים בעקבות האשמות ישראל את סוריה בכך שהעבירה טילי סקאד לארגון החיזבאללה היושב בלבנון. שר הביטחון אהוד ברק כינה את העברת הטילים כ"איום על היציבות באזור". לדברי לבנון וסוריה, אשר דחו את הטענות בדבר העברת הטילים, מדובר ב"שקרים".

כמו כן דבריו של ריזא מגיעים לאחר שמזכירת המדינה האמריקאית הילרי קלינטון הזהירה את סוריה ואירן מפעולות המאיימות על ביטחונה של ישראל.

ריזא ביקר בדמשק לשיחות שיתוף פעולה בין המדינות. "הנחנו את התוואי לפיתוח היחסים הכלכליים כך שיושוו לרמת היחסים הפוליטיים ביננו", אמר ריזא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully