וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוגו צ'אווס לפידל קסטרו: בוא לטוויטר

יומיים לאחר שפתח חשבון "טוויטר" וזכה להצלחה מסחררת, נשיא ונצואלה רוצה עוד. צ'אווס קרא לשני חבריו, נשיא קובה לשעבר ואיבו מוראלס נשיא בוליביה, להצטרף אף הם - ולהתמכר

לאחר הצלחתו הווירטואלית והפיכתו לסוג של כוכב ברשת האינטרנט, נשיא ונצואלה הוגו צ'אווס הזמין היום (שישי) גם את חבריו, נשיא קובה לשעבר פידל קסטרו ונשיא בוליביה איבו מוראלס, להצטרף אליו ולפתוח אף הם חשבונות ברשת החברתית המקוונת "טוויטר".

צ'אווס פתח את חשבונו לפני יומיים, זאת כדי להשיב מלחמה לאופוזיציה בארצו המבקרת אותו באתר. מאז אסף הנשיא כ-106,000 משתמשים העוקבים אחרי פעילותו בקביעות. את החשבון פתח לאחר חודשים ארוכים בהם טען כי אתרי האינטרנט נשלטים בידי מתנגדיו מהאופוזיציה. צ'אווס, הידוע בהתבטאויותיו האנטי-קפיטליסטיות, התייחס לאופיו הכלכלי-חברתי של המדיום, ואמר, "הפוטנציאל של הדבר – אינו קפיטליסטי ואינו סוציאליסטי, הכול תלוי באופן שבו עושים שימוש ברשת".

בחודש שעבר טענה האופוזיציה בוונצואלה כי צ'אווס ניסה לחסום את הגישה למספר אתרים של רשתות חברתיות. צ'אווס דחה את ההאשמות וכתוצאה מכך, החליט לפתוח אף הוא חשבון באתר. צ'אווס, הידוע בנאומיו הארוכים, נאלץ במסגרת האתר לסכם את דבריו ב-140 תווים בלבד.

יחד עם קסטרו ומוראלס, השלושה ידועים בעוינותם למדינת ארצות הברית וכן במערכת היחסים הקרובה שביניהם. "הזמנתי את איבו ואת פידל", אמר צ'אווס, ואף הגדיל והזמין את מוראלס באופן אישי בעת ביקור באחוזתו.

צ'אווס הצטרף לשורה ארוכה של מנהיגים ואנשי ציבור המצטרפים לטוויטר. אחרי החשבון של נשיא ארצות הברית ברק אובמה עוקבים 3.8 מיליון גולשים. נשיא צ'ילה סבסטיאן פיניירה, אשר בחר אף הוא להעמיק את הקשר עם הציבור, זכה עד כה ל-88,978 עוקבים. ומה קורה בישראל? ראש הממשלה ישראל בנימין נתניהו, מנהל בגאון חשבון בטוויטר, ואחריו עוקבים 3,547 בני אדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully