וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטייניץ: "ישראל יוצאת מהמשבר עם פגיעת פח"

בכנס שנערך באוניברסיטה העברית טען שר האוצר כי ישראל התמודדה כהלכה עם המשבר הכלכלי העולמי. "הדימוי של ישראל השתפר מאוד בעולם"

שר האוצר יובל שטייניץ התייחס אמש (רביעי) באירוע באוניברסיטה העברית למשבר הכלכלי העולמי ואמר כי "בעקבות ההתמודדות המוצלחת שלנו עם המשבר העולמי, הדימוי של ישראל השתפר מאוד בעולם. כל מדינות העולם הקריבו את העתיד הכלכלי שלהן בכדי לשמור על ההווה אך אנו החלטנו לשמור על העתיד כדי שיהיה לנו את ההווה. לכן, במקום תוכניות חירום זמניות אנו הצגנו תקציב דו-שנתי. אנו יוצאים מהמשבר עם פגיעות פח אך לא פגיעות שילדה".

השר התייחס גם לנושא העובדים הזרים ואמר כי יש לצמצם באופן משמעותי את שיעור העובדים הזרים בישראל ובמיוחד את שיעור העובדים הזרים הלא חוקיים. "העובדים הזרים למעשה פוגעים באוכלוסיות החלשות מאחר והם אלו שמתמודדים מולם על מקומות העבודה ובשל כך נוצרים הפערים בחברה הישראלית", טען שטייניץ.

בנוסף אמר שטייניץ כי "האוצר מוכן להעביר כספים לאוניברסיטאות אך בתנאי שהסטודנטים והמרצים יהיו מוכנים לתת גם הם מצידם". הדברים נאמרו בכנס שאורגן על ידי פורום הסטודנטים לכלכלה בשיתוף פעולה עם תא הסטודנטיאלי 'לביא' המייצג את ערכי הליכוד בקמפוס. בכנס השתתפו מעל ל-200 סטודנטים ואנשי אקדמיה ביניהם פרופסור עומר מואב ופרופסור אבי בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully