וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמוד אחמדינג'ד ביקש ויזה לארה"ב

נוסע לאמריקה: נשיא אירן מבקש להשתתף בדיוני הוועידה בנושא האמנה לאי הפצת הגרעין שתתכנס במטה האו"ם בניו יורק. בינתיים מבטיח מנהיגה העליון חמינאי להמשיך לפתח צנטריפוגות

נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד הגיש הערב (רביעי) בקשה לקבלת ויזה לארה"ב, לצורך השתתפותו בדיוני הוועידה בנושא האמנה למניעת הפצת נשק גרעיני (NPT). הדיונים יערכו במטה האו"ם בניו יורק בשבוע הבא.

בתוך כך, התייחס הערב מנהיגה העליון של אירן, האייתוללה עלי חמינאילתוכנית הגרעינית של ארצו. "המדענים שלנו יכולים לבנות צנטריפוגות מתקדמות מדור שני ושלישי. הם הדהימו את העולם. אויבינו לא יכולים לשאת את ההצלחה והשגשוג של אירן ונוקטים בכל צעד כדי לנסות לחסום אותנו, ללא הועיל", אמר חמינאי בנאום שנשא לרגל יום העבודה בארצו.

"ההתקדמות שלנו היא מחוץ לחוק על פי המעצמות השחצניות והן עומדות מול האומה האירנית מלאי שנאה מסיבה זו. אך בדיוק כפי שלא הצליחו לעשות דבר ב-30 השנה האחרונות, כך לא יצליחו גם מעתה ואילך", הוסיף חמינאי. הגענו להישגים בתחום שיגור הלווינים וביצירת טילים מתוחכמים.

סוכנויות הידיעות באירן דיווחו כי על פי חמינאי, אירן מסוגלת גם להכליא חיות תוך שימוש בתאי גזע, על אף הלחצים שמפעילות המעצמות על אירן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully