וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפה של גורדון בראון שוב עושה צרות

רה"מ בריטניה נתפס במכשירי ההקלטה כשהוא מכנה אישה "צרת מוחין" לאחר שפנתה אליו במהלך עצרת בחירות. בסיום הפגישה בעודו במכוניתו גער בראון בעוזריו על שאיפשרו את המפגש

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: דורון שטיין)

מזגו החם של ראש ממשלת בריטניה מכה שוב. גורדון בראון נתפס היום (רביעי) במהלך עצרת בחירות כשהוא מכנה אישה "צרת מוחין" זמן קצר לאחר המקרה, הוא התקשר לאישה והתנצל בפניה.

בראון, מנהיג מפלגת הלייבור, היה בעיצומו של סיור בחירות ברוצ'דייל בצפון אנגליה כשפגש את האישה, ג'יליאן דאפי מול מצלמות הטלוויזיה. השניים החלו לנהל שיחה על גודל החוב הלאומי, מסים והגירה. דאפי, אלמנה בת 66, אמרה לבראון כי היא מודאגת מההגירה ממזרח אירופה. לאחר כחמש דקות הסתיימה השיחה, ככל הנראה בנועם לאחר שבראון אמר לה שהיא באה "ממשפחה טובה". אך כשבראון נכנס למכוניתו ונסע, הוא עדיין היה מחובר למיקרופון של הטלוויזיה, ואפשר היה לשמוע אותו גוער בצוותו על שאפשרו את המפגש. "זה היה אסון. לא הייתם צריכים לשים אותי עם האישה", אמר בראון. "של מי היה הרעיון הזה?" כשנשאל מה דאפי אמרה, ענה בראון: "הכל. היא פשוט סוג של אישה צרת מוחין שאומרת שהיא פעם היתה תומכת לייבור".

דאפי עצמה חשבה בתחילה שהפגישה התנהלה טוב יותר ואמרה שהיא מרוצה מהתשובות של בראון ותצביע עבורו. אולם, כשגילתה מה אמר עליה ראש הממשלה, היא נשמעה קצת אחרת. "אני מאוד מאוכזבת. הוא אדם מלומד, למה הוא אומר דברים כאלה" היא אמרה.

בראיון שנערך ברדיו 2BBC אחרי המקרה, אמר בראון כי הוא מתנצל על דבריו. "ברור שאני מתנצל אם אמרתי משהו שנתפס כפוגע, ואני לעולם לא אשים את עצמי בעמדה שבה אני אומר דבר כזה לאישה שהכרתי זה עתה", אמר בראון. "אני מאשים את עצמי על מה שנעשה. דברים כאלה קורים. אני מתנצל באופן עמוק על הדברים". מאוחר יותר התקשר בראון להתנצל באופן אישי ואף הגיע לביתה של דאפי. בראון אמר: "פשוט לא הבנתי חלק מהמילים שדאפי אמרה, והבעתי בפניה את התנצלותי הכנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully