וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלש משטרתי היכה אזרח בשומרון ללא סיבה"

ארגון זכויות האדם ביש"ע הגיש תלונה כנגד בלש ממרחב שומרון אשר לטענתם היכה אזרח שהמתין לטרמפים בצומת תפוח ללא סיבה. האזרח יגיע מחר למשרדי מח"ש על מנת למסור את עדותו

ארגון זכויות האדם ביש"ע הגיש הבוקר (רביעי) תלונה למחלקה לחקירות שוטרים כנגד בלש משטרתי ממחוז ש"י במרחב שומרון. לטענת הארגון תקף הבלש אתמול ללא סיבה אזרח שהמתין לטרמפים בצומת תפוח שבשומרון. לדברי הארגון, הבלש נגדו הוגשה התלונה נסע עם חבריו ברכב אזרחי ובעודם לובשים בגדים אזרחיים פנו אל האזרח מבלי שהציגו את עצמם כשוטרים. עוד מוסיפים כי הבלש וחבריו עצרו את האזרח באלימות וללא הסברים ולאחר שלקחו אותו עימם לרכב, המשיך הבלש להכות אותו עד הגעתם לתחנת המשטרה באריאל.

כמו כן טוענים בארגון כי גם בחדר סגור בתחנת המשטרה המשיך הבלש להכות את האזרח. מהתלונה שהוגשה עולה כי האזרח המוכה נחקר בתחנת המשטרה רק על אירוע המעצר עצמו. לדברי האזרח המתלונן, נאמר לו כי הוא "חשוד בהכשלת שוטר, תקיפת שוטר, והחזקת סכין" ולאחר מכן שוחרר כלאחר יד. יש לציין כי הבחור הודה כי היה ברשותו אולר מסוג "לדרמן".

לדברי ארגון זכויות האדם ביש"ע, שהגיש את התלונה בשמו של האזרח, היו ככל הנראה עדים להכאה שארעה בצומת, ביניהם נהג ונוסעי אוטובוס שעבר במקום. האזרח המותקף יגיע מחר למשרדי מח"ש על מנת למסור את עדותו.

  • עוד באותו נושא:
  • מח"ש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully